čau chlape....
hlavně si fakt pořádně ujasni, co od toho chceš a kde všude chceš jezdit... osobně jsem začal s tím, že chci 250tku po přechodu z 50tky.... investoval 4000 do řidičáku (rovnou neomezenej), projel pár skútrů a ve finále koupil Burgman 400.
bylo to o pocitu z jízdy, o prostoru, pohodlí, spotřebě 4l (oproti 3.5 na 125tce zanedbatelné) a zátahu a výkonu, kterej byl jinde.... seděl jsem na pěti šesti skútrech a tenhle rozhodl....
125tek na trhu je relativně dost... doporučuju odkoukat, projet, pořešit servisní zázemí, pak se soustředit na tvůj komfort a komfort baťůžku, prostor pod sedlem občas taky rozhoduje (nemusíš řešit kufr, pokud tam není)...
co se týče projezdu km, kluci to tu napsali dobře... neřeš hodnotu na budíku... vem někoho, kdo pozná... nastartuj, poslouchej, projeď, sleduj reakce na prudké ubrání a hned přidání plynu (škube, dusí se nebo jde hned za plynem), v padesáti pusť řidítka a čekej, jestli zahneš do plotu vlevo, do pole vpravo nebo pojedeš rovně....a jestli má 18t nebo 40t neřeš.... teď mám skútra s 52t km... a šlape jak hodinky... a předpokládám, že tuhle hodnotu snad už nikdo ani nestáčel.... Janon má 91t km... a páč jezdí pořád max 80
, tak skútr jede jak novej...
a většina těch 125tek je ježděná jen po městě, takže bude mít stejně kolem 40-50t km.... najezdím po městě (máme 35t obyvatel) 400km měsíčně jak nic... tak si to spočti....