Nyní najedu téměř 200 denně v závislosti na počasí, ale to máš fuk. řeknu to takhle, tak jako je rozdíl mezi značkami, tak je i rozdíl mezi čínami a tvrdě si hájím ten názor, že jsou jak horší (Yuki, A-doktor, Yamasaki,..) číny tak i ty lepší (CPI, Keeway, Kymco,..).. jinak pokud se budeme bavit o autech, tam mám asi více zkušeností než se skútry, a když řeknu, že další moje auto bude už jedině nové, tak nepřeháním a není to jen to, že mi stačí vidět ta mladá hovádka jak s auty zacházejí...
Jinak ano Rallyčko byla pohroma, a k jeho koupi nikoho nepřesvědčuji..jen tvrdím, že se i mezi čínami dá natrefit na dobrý kus..a osobně nejsem typ člověka, pro kterého je čína a jenom čína. Líbí se mi třeba Runner, Atlantise nějak nemusím, stejně jako Pažouty, ale třeba nové NRG je také bomba..i ta cena je bohužel bombová, ale proč ne..pokud je někdo vyznavač značky, a to ve všem, tak to není pro něj problém..
Pokud chce jezdit denně a rychle, tak klidně značku + tuning..já jsem padesátku měl, jak činskou, tak značku (Malaguti - ale byla to spíš 70ccm) a rozdíl tam samozřejmě byl, ale po zkušenosti s Yuki jsem si řekl, že padinu už ne a myslím si, že každý ať už teenager, nebo člověk co nechce být brzda provozu brzy přesedlá na silnější..padesátka prostě nestačí a nevšiml jsem si, že by jakákoliv značka ještě při padesáti a v kopci dále svižně zrychlovala (na to jsou lepší přece jen 125ccm)..pokud teda není natuněná..no ale je to každého věc..ani nevím, proč to tu tak rozepisuju
EDIT: všiml jsem si, že cena s narůstající kubaturou neúměrně klesá ! KDyž to vezmu tak, že za cenu nového NRG máte krásný a zachovalý Pantheon, nebo Majesty 250 tak jde z toho až hlava kolem..