Třeba to bude v pohodě,ale jak už jsem ti psal v sz já bych zvážil zda není lepší investestovat třeba dvojnásobek do nového nebo lehce jetého, pokud není hotovost i za cenu splátek pokud je to únosné a mít klid a při dobrém servisu vědet že skútřík bude roky spokojeně šlapat.
Moje zkušenost ojetý skútr + cena servisu za necelé dvě sezény = nový skůtr.
Nakonec jsem ten starý nepojízný skútr prodal za 1/10 ceny.
Je to na každém ,ale já bych šel do nového i za cenu splátek pokud je to možné nebo do max.tak 3.roky ježděného,kde ty km i když budou stočené by něměli znamenat,že je skútr těsně před smrtí ,ale tohle je na každém
Netvrdím,že to tak musí být samozřejmě vždycky,ale mě to po této zkušenosti už nikdo nevymluví.
PS : mám na skútru najeto poctivých
17000km a destičky jsou ok nebýt toho ,že mám od výrobce pneu Sava která popraskala a odskákala tak bych měl na předku tak dobrých 50% vzorku.