[quote="foky"]Tvejch 300tis km u aut je tak polovina skutečný životnosti, ale nikdy jí na budíkách neuvidíš, protože se auta furt dokola stáčej. Skutečných 300tis. km má polovina dovezenejch 5ti letejch aut z Německa.[quote]
Německý, starý motory obzvláště TDi s obtokovým turbem kódy motoru AHU,ARL atd. natočej v autech přes milion a jsou ve skvělé kondici, otec má Seat Toledo 1L, r.v. 1996 TDi je prvním majitelem a má natočeno 345000 km. A z německa, když se tahaj auta tak stočené nejsou, tedy pokud je nekupuješ od Poláků a Turků, jezdím pro auta do DE s Lančií Themou 2.5 TD mám najeto 1 150 000 km auta se stáčej obvykle až u nás a to tak, že to nepoznáš ani na VAGu ani přes nic. (bohužel) snad se zaleknou vyšších trestů za stáčení a vyprdnou se na to.
Za mě jedině Burgman jezdil jsem s ním na dovolený
http://www.suzamoto.cz/cs/nove-motocykl ... urgman-400 lepší není, nebo je ale jsou dražší. ten co jsem s ním jezdil byl s půjčovny a na tachu měl 137 500 km a šel skvěle.
EX: Rhon 50/2T, Honda Lead SCV 100, Piaggio Typhoon 125/2T, CBC Grace 125, Piaggio Beverly 125, Honda Forza 125