Rady a doporučení před nákupem nových i ojetých skútrů
Odeslat odpověď

Koupě skútru do 100000 kč

21 zář 2007, 21:37

hosi neni to pro me ale pro kamose ktery nema pristup k netu : potrebuje skutra na jezdeni do milana /italie / pokud mozno na jeden zatah cestovni rychlost cca120km/hod spotreba co nejnizsi/ jeho predstava max. 3l/ max. pohodli! jeho vyska je asi 190cm. vaha 105kg. tak aby mel pohodli! a cena tak kolem sta litru! poradte co ?

21 zář 2007, 22:29

Burgman 400 (kolem 3L/100 km) popr.B650 (kolem 4,5-5,5L/100 km) jsou k tomu cestovani stvoreny.Potom bych snad jen pridal Aprilia Atlantic 500 (460 ccm) starsi verze klasicka a novejsi s nazvem sprint se mi zamlouva vice ale pokud poseckach nejakej den zjistim podrobnosti.nebo lepsi bude kdyz si vyberes dva nebo tri skutry a pak podle majitelu porovnas jak na co je lepsi zda sport ci cesta.s aprilkou se taky da jet dal ale burgman je proste k tomu vice stavenej.staci si vybrat 400(jak uvadi spotrebu ai by to byla prave 400 ccm) nebo 650 ccm.aspon ode mne je to prozatim vse.jestli nekdo ostatni se prida budes mit vetsi vyber.pro rychlejsi odpoved mi pro jistotu napis na messenger zpravu.

23 zář 2007, 13:03

Do tří litru se asi nevejdeš , ale z vlastní zkušenosti vím že Burgman 400 si veme kolom 3,8 l. A Honda Silver Wing 600 papá 5,5-6,5 litru.

23 zář 2007, 14:23

me je jasne ze do 3l. se nevejde ! ale on je naockovany z yuki rely ze zere 1,6l tak proto!! jinak on si predstavoval nejakou 250ccm. ale to je vsechno slabe ze? dane a ty si byl spokojeny stim burgosem? da se stim jet 1000km za den?

23 zář 2007, 14:44

Je to jednoduche 250ccm - 3-4L , 400ccm 3,5-4,5L 500ccm 4,5-5,5L 600ccm 5-6,5L takhle je to dane,pokud chce na dlouhou trat,tak aspon ctyrkilo ale pokud chce dojet jen tam a tam jezdit staci i dvepade ale zase to nejede stopadesat.Jinak dobra volba je Piaggio X9 500ie jezdi kolem 4 az 5L a umi ficet i stopade,pohodlny je dostatecne a na divocinu do mesta neni jeste moc velky,treba Aprilia Atlantis je uz dost velka,totez Silver Wing a B650 ale to sou stroje na dlouhy beh,ale rovnou mu vytluc z hlavy ze pojede do tri lirtru,to je utopie.

23 zář 2007, 16:32

:o za den 1000km ? dá se, ale já bych se do toho asi nepouštěl B). jestli by to bylo jen po dálnici tak to je něco jiného, ale i tak to je celkem dost.

23 zář 2007, 16:35

jestli bude chtít mojeho Silvra, tak bude na prodej , chci Burgmana 650 ex. :rolleyes:

23 zář 2007, 18:25

no reknu mu at si koupi burgose 400! potrebuje to jen na ty dlouhe prejezdy po meste stim litat nebude!

23 zář 2007, 19:47

tak to radeji B650 ale ten do sto neporidis,jde o to ze do Milana se jede po krasnych dalnicich takze radeji silny a pohodlny at ten tisic prezije v pohode.

23 zář 2007, 20:32

Pořád mě ještě přebývá Madison K400, s cenou se do 100k vejdeme, ale upřímně řečeno nevím jestli je to ideální cesťák. Pohodlí je dobrý, ale moc se toho nedá uvézt.

23 zář 2007, 20:38

chrt:poptam se ho jestli ho chce hned , a co by na to rikal

23 zář 2007, 21:30

[quote=petrzet]tak to radeji B650 ale ten do sto neporidis,jde o to ze do Milana se jede po krasnych dalnicich takze radeji silny a pohodlny at ten tisic prezije v pohode.[/quote]

asi pred tremi letsy mi unikl o fous B650exec dva roky stary a v perfektnim stavu.bohuzel dopravu z nl jsem nestihl vcas a tak mi B650 vyfoukl jinej zajemce.a cena s dopravou a prepisem a vsim vsudy kolem?ani jsem tomu neveril tak jsem to pocital dvakrat a stejne mi vysla suma stejna.100 litru.jen se musi hledat tam kde jsou a pokud jsou hned ho koupit.nebo r.v.02 bez abs v dobrym stavu jsem mohl uz mit za 80 litru.jenze to bylo v obdobi kdy jsem zacal delat autoskolu a rozsireni na A neom.sice motivace by to byla ale v tu dobu (pred dvema lety) jsem nemel bohuzel celou castku.takze se da sehnat jen mit ty kontakty a trpelivost.kdyz nejsou finance je to horsi to znam ale pokud jich mas dost tak vol novej stroj.jinak co je tu napsano sedi tak jen se rozhodnout pro jakou kubaturu se rozhodnout.pokud muzu poradit na ty dalky tak pod 400 ccm nechod.pak uz zalezi jaky typ sedi primo tomu kdo ji kupuje.a potom uz jen se jezdi a jezdi.na nekolika jsem jen sedel a par jich i vyzkousel sice jen do 2km ale pro m e je favorit B650 a potom B400,Aprilia Atlantic 460 a pak o kousek dal nekde X9 500.sportovni pak nema chybu Nexus na kterym jsem jel asi 6km coz muzu se priznat sedelo se mi na nem super ale na dlouhy cesty ma tvrdsi sedlo ale ta jizda se neda popsat.proste nexus.tak stastnou volbu pri vyberu.

24 zář 2007, 07:19

A nebo at se vyprdne na skutra a poridi si to co sem mel ja Hondu Deauville 650,do stovky to koupis,jezdi to do sestil litru ale na dalku to v poho dostanes pod pet,je to bezudrzbovka,oleje po 12000km,motor je jinak nesmrtelny dvouvalec,nema to retez ale kardan takze zadne starosti,pohodli luxusni,dva integrovane bocni kufry a kdyz prida nejaky 46L a vice dozadu za sebe tak toho pobere opravdu hodne.Akorad to neni skutr ale verim tomu ze nez nejake ctyrkilo ci petistovku na takhle dlouhou trasu bych volil asi tohle.

24 zář 2007, 14:30

myslim ze rikal hlavne skutra !! hosi jinak vsem diky za rady .prtave ze je limitovany tema sty litry coz asi b650 neni mozno v dobrem stavu koupit a jezdit a vozit od nekud ze zahranici asi nebude chtit! proto asi zvoli b400

30 zář 2007, 20:15

Tak já teda nevím. Bez urážky mi to přijde blbost. Na jakoukoliv motorku mi to přijde dost km. Už to na něčem jel? Já do Milána docela jezdil a zas tak skvělá cesta tam není. Buď přes Brenner do Verony a pak spodem do Milána a nebo (což je supr cesta) přes Rakousko, Švajc St Moritz do Chiaveny a přes Como dolu do Milána. Nebo se uhne od Brixenu přes passo Tonale a přes Dolomity. taky pěkný ale cca 300 km po horách. Celý je to pro motorkáře dost časově omezený. Jednou jsem zůstal koncem Dubna na Brenneru ve vánici 12 hodin, protože ho prostě zavřeli. To bych snad radši koupil za těch 100 litrů nějaký SDI nebo nějakýho jinýho menšího dízla a ten za těch 5 při 120ti pojede taky
Odeslat odpověď