od Mr.Voza » 10 črc 2015, 07:35
_Tome_, četl jsi vůbec, co Márty píše? Jestli to, tak si to přečti ješte jednou, klidně i víckrát. Píše, že nechce investovat víc než 20 tisíc a že na tom chce jezdit i za hranice, kde s B-čkovým řidičákem nemůže řídit 125ccm. Co jsi mu doporučil? Aby si rozšířil řidičák. Výborně! Kolik takový rozšíření stojí? Nebudu to nikde hledat, ale odhaduju tak 3 až 5 tisíc, podle kategorie, na kterou by si řidičák rozšiřoval? Trefil jsem se? Zhruba jo, co? Kolik by mu potom z jeho rozpočtu zbylo? 15 - 17 tisíc. Za to koupí fakt kvalitní skůtr ve vyšší kubatuře, no. Na takovým do toho Rakouska možná ani nedojede. Samozřejmě jsem taky toho názoru, že je lepší mít "velkej" řidičák a nebejt omezenej při výběru kubaturou, ale když mě někdo napíše, že do skůtra nechce (nebo nemůže) dát víc než dvacítku, tak mu tohle řešení fakt nedoporučím.
A kde bereš tu jistotu, že koupě značkovýho skůtra s poladěným motorem (třeba zrovna tý Aprilky odemě) bude finančně kotel a nebude to úsporný ani spolehlivý vozítko? Ty víš co a za jakou cenu mu nabízím a za jakou spotřebu to jezdí?
Aprilia SR50, Motor Minarelli Horizontal, Klika MFC Racing, Válec Malossi Sport 70ccm, Lauf S6 Pro Replica, Karbec DO19mm BE, klapky MFC Racing, Vário Malossi Multivar, Řemen Polini, Spojka S6 Torque control + Zvon WingCooler, Vodní pumpa S6 SSP