od oldik » 26 bře 2012, 21:10
Co to je za blbost furt s tím překitováním. Víš co to je naladit překitovanou padesátku tak, abys z toho něco měl, krom pocitu, že máš kit? Koupí válce to rozhodně nekončí. Provozní náklady nezmiňuju, životnost motoru jakbysmet, kór u mrdky za 8 000,-, ta ti po předělání válce nevydrží pohromadě ani výjezd z garáže. Spotřeba jako prase, furt na plnej kvicht, neduhy dvoutaktu atd. atd. Právě z těchto důvodů bys měl hledat něco, co jakž tak dáš dokupy a budeš jezdit a to je 125ccm, i když na tu ti 10 000,- bude taky sotva stačit, aby to nějak vypadalo.
Porovnávat 125ccm a překitovanou malorážku ani pořádně nejde, je to každý o něčem jiným. A pokud to budeš brát s ohledem na výkon a ostatní parametry, je padina hovadina. To je pro ty, kteří splňují asspoň jedno kriterium, nejlíp obě:
a) mají love na to si to nechat udělat tak aby to chvíli drželo a jelo
b) mají aspoň nějaké (myšleno odpovídající) finanční prostředky a BAVÍ JE TO A ZAJÍMAJÍ SE O TO A HLAVNĚ, BAVIT JE TO BUDE (protože se v tom furt vrtáš)
Nezlob se na mě, ale ty ani do jedné kategorie bohužel nespadáš.
Pro přehled, úprava NGR na 70ccm v servisu nahotovo tak, aby sis to bez dalšího domácího vrtání odvezl a aspoň sezónu to lítalo 90km/h stojí přes 20 000,-
Pro ostatní, kitování pade nerozumím (i tak si dovolím poradit), a pro mě není natuněná pade nakitovaná čína, která jede 80km/h s větrem v zádech s poločasem rozpadu 1měsíc.
Vykašli se na to, ubíráš se naprosto špatným směrem a krásu hobby jako jsou skůtry ti to znechutí ještě dřív, než si aspoň vzdáleně přičichneš
objem ničím nenahradíš
DL 650 V-strom K5, X9 500 Evo - prodáno