Janone ,ale to nebyla iluze to byla skutečnost jen dobře vyřízená reklamace.
Měl jsem dvě reklamace v obou případech to bylo asi takto nafocená závada odeslaná emailem,druhý den odpověď ,že reklamace byla uznána,žádné vykrucování apod,a že díl byl objednán.Během asi dvou nebo třech dní telefon s domluvením termínu opravy v obou případech to bylo cca. 1 týden.
Tímto tu můžu alespoň Aprilii ve Vrbovce veřejně poděkovat za rychlost a velice příjemné jednání.
Jinak já netvrdím,že Japonci nepracují ještě pružněji a třeba lépe, mám jen prostě takovou zkušenost a jsem za ní rád.
Jestli někdo čekal na opravu v Motoluky 10.měsíců tak ho opravdu lituju ,to bych nevydržel,je na každém co si nechá líbit.
V Motoluky jsem byl jednou chtěl jsem si tam koupit helmu a prodavač pro ni běžel přes několik skútrú až se jeden zvrátil a spadl na druhého měl jsem tam z toho smíšené pocity takového docela slušného chaosu.
Servis je důležitý ,ale hlavně za mě pokud chci skútra opravdu denně používat tak bych šel do funglovky není to už takový velký rozdíl a někdy se ta cena starého a nového velmi rychle srovná.
Přeju všem dobré jednání v servisech ať japonských či jiných.
V japonských už to funguje dávno skvěle ,tak ať jste také spokojení i u tančících Italů,popíjejících espreso,kteří jsou pořád na dovolené
skoro jim závidím