jel.en píše:to Karel23 Já psal o čínskom scootu 125ccm co je vzduchem chlazenej V ČR je interval výměny 3000km ale např. v Rakousku Itálii Německu a Anglii je interval 6000km Sám tomu nerozumim.Ale přijde mi divný že u jm star 150 je interval snížen jen na 10O0km protože co tak koukaám připadaj mi ty motory všechny stejný.Nezjišťoval jsi náhodou továrnu v Číně? Mimo to.Jakej kód motoru je napsanej ve velkom techničáku?
banjo píše:Přiznávám, že jsem měl dojem , že se téma jmenuje "Čínské skútry". Omlouvám se všem , kteří nepochopili, že je to téma o jediném typu.Mrzí mě, že jsem jako majitel čínského skútu do toho zasahoval Příště se budu vyjadřovat pouze ke značkovým, které nemám. Je to skvělý nápad žvanit o čem nemám ani páru. Ale čínských skútrů jsem měl asi pět a to je k vyjádření málo.
Karel23 píše:Nemám český návod, jen originál http://www.jmstar.com/vendee/UserManual ... 18-use.pdf a o těch rychlostech to najdete na straně 18: Nejezděte víc než 60km/h prvních 1500km. Prvních 300km rychlostí maximálně 25-30km/h. Nejezděte v této době na plný plyn. Po 300km vyměňte poprvé olej v motoru a v převodovce, poté měňte motorový olej každých 1000km a převodový olej každých 3000km.
Dost bych se divil, pokud by tohle v českém překladu vynechali.
Pokud jste si koupil skútra u kterého ani nevíte, kde máte servis, pak to asi nebyla úplně promyšlená koupě. Do servisu musí občas každý i značkový skútr.
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 15 návštevníků