Rady a doporučení před nákupem nových i ojetých skútrů
22 led 2012, 19:43
Zdravím všechny. Jelikož se ve skůtrech vůbec nevyznám tak bych prosil o radu jaký sportovní skůtr. Líbí se mi např. Gilera Runner 125 ST nebo potom Derbi GP1 125. Nechci žádný skůtr na velkých kolech ani žádný nekvalitní šunty. Děkuju všem za odpovědi
22 led 2012, 19:54
Jelikož nechceš žádnej šunt, tak bych se poohlédl po něčem léty prověřeném, spolehlivém, ale bude to mít obsah 175 a přezdívá se tomu prase. Kvalitní kousek od renomovaného výrobce ČZ
Né dělám si srandu, tyhle dva co píšeš jsou OK. Záleží co se ti líbí, ale tyhle dva skútry se dělaj i ve verzi 200ccm Runer a 250ccm Derbi, tak jestli máš "velké áčko" tak bych volil možná tam. Na tu Gileru si taky dělám zálusk, ale musim počkat, až nebudu mít takovej vítr v peněžence
22 led 2012, 19:59
Tak ja bych šel do té gilery .... derby také není špatnej skot ...
22 led 2012, 20:07
Jestli chceš nářez, tak běž do tohodle
http://www.motoinzerce.cz/motorky/giler ... 25-st.htmlVím jak jezdí, je to peklo
Na zadní jde sama...
22 led 2012, 20:11
Jo starej dvoutakt je peklo
Otázkou je, jestli seženeš dobrej kus po někom, každej kdo to má to honí jak psa, protože to k tomu svádí. Navíc to žere jak auto pomalu a tenhle odkaz je na překitovanej motor, takže bys moh mít problémy, kdybys narazil na nějakýho štouru. A dobrej kousek se bude shánět těžko.
Osobně bych volil Runner 200ccm pokud máš řidičák. Ta Derbi má stejnej motor, co se dával do Gilera Nexus 250, čili Piaggio jako Piaggio.
22 led 2012, 20:14
Tenhle kousek je kamaráda, takže vím, že tam nic není děláno neodborně. A měl jsem možnost se na tom svést a musim říct, že je to boží zážitek...
Já bych si to nekoupil, jsem fanda pohodový jízdy na úsporným 4T a odpůrce tuningu, ale chtít něco sportovního, byla by to asi jasná volba...
22 led 2012, 20:20
To souhlasim, taky chci sportovního skútra nevelkých rozměrů. Nad timhle jsem přemejšlel taky, ale je tam hodně protikladů, že pokud opravdu nevíš, tak nenarazíš moc na dobrej kousek. Runnerovi 200 nelze vytknout asi nic, jen já mu asi jako jedinej magor vytýkám nakopávačku i přes to, že je to karbec - motor. Jinak asi nic, sportovnost tam je, modernost taky, léta prověřenej motor a spotřeba taky nebude nic šílenýho. Jde o to kde bude jezdit.
22 led 2012, 20:26
díky za odpovědi
mám ridičák jen na 125 a chci urcite 4T. Jinak nádherný jsou oba to musim říct, ale teď který si vybrat
22 led 2012, 20:43
Pokud je limit řidičák, tak bych ryze praktických důvod šel do Runnera.
Runner je běžnější a levnější takže bude větší výběr za menší peníze. Náhradní díly a doplňky budou také lépe dostupné pro Runnera. Navíc spolujezdec bude mít více pohodlí u Runnera, u Derby je to druhé místo na první pohled vyložená nouzovka.
Bez omezení na A1 má GP1 výhodu v pár koních navíc, ale u 125ky žádné výhody nevidím.
22 led 2012, 21:22
Jo a ještě bych se chtěl zeptat jestli je velký rozdíl ve 125 a 50 např. Aprilia SR 50 v akceleraci a ve spotřebě. Děkuju
22 led 2012, 21:30
To je rozdíl, jestli máš řidičák na 125, tak do padesátky nechoď. Navíc většinou žere míň 125 4T, než dvoutaktní 50.
Jinak jsem chtěl ještě dodat, že by se mi třeba runner nezamlouval tím, že nemá takovou ochranu proti nepřízni počasí, jako třeba majesty s plexi... Já mám skútra na každodenní ježdění a jezdim i za deště při nízkých teplotách. S runnerem bych asi trpěl.
22 led 2012, 21:38
Kejsiwalk píše:Jo a ještě bych se chtěl zeptat jestli je velký rozdíl ve 125 a 50 např. Aprilia SR 50 v akceleraci a ve spotřebě. Děkuju
Je to rozdíl 11 kW VS 3,3 kW (při poladění více, cca 6-8 kW), takže rozdíl je značný. Spotřeba bude stejná nebo i menší u 125ky. Navíc 50ka nesmí na dálnici a rychlostí silnici, nebo třeba Pražský okruh což je někdy komplikace. Sice 125ka na dálnici není zrovna ideální, ale v nouzi se to může hodit.
22 led 2012, 22:12
Takže mám jít určitě do 125 říkáte jo?
A jiný než co jsem tady jmenoval byste mi mohli doporučit?
23 led 2012, 07:04
Mam stejnej názor jako Jimmy,určo 125 ccm a Runner je jeden z nejlepších strojů. Ještě jsi ani nenapsal,jestli chceš kupovat novej,nebo jetej stroj - prostě kolik hodláš investovat.
V případě nedostatku výkonu z toho můžeš udělat VXRo a nakitovat na 200 ccm