Rady a doporučení před nákupem nových i ojetých skútrů
29 srp 2012, 08:00
8steve píše:když už něco tak maloobjemovýho, tak to musí brát do 2,5l jinak bych šel rovnou nejmíň do 300cc. Ten sym bere přes 3,5
Jo SH 300 mi při kochačce po okrskách 80-100km/h jelo pod 3l a to samé mi za stejných podmínek žere i NC700x,takže s tím nárustem spotřeby s obsahem to není tak horké,spíš jde o konkrétní modely.Problém je,že s silnějším strojem je větší chuť za to vzít a to pak zvýší spotřebu
29 srp 2012, 09:50
8steve > Ale vždyť to přece není všechno o spotřebě. Pro mě při volbě skútru bylo podstatné i to, jak je těžký a jak je velký, široký. Proto byly třístovky mimo výběr okamžitě, když jsem se rozhodl kupovat funglovku. Prostě třeba Aprilia Sportcity Cube 300 nebo SR Max 300 by byly krásné, výkonné, i tu cenu bych překousnul, spotřeba by nebyla určitě dvojnásobná oproti PCX, ale prostě bych se s něčím takovým netahal.
29 srp 2012, 12:24
fleet.admiral: Jen pro srovnání váhy 125 ccm a 300ccm např. na SportCity
125 ccm - 135kg
300 ccm - 159kg
Rozdíl ve váze je tedy 24 kg.
Nevím, ale to snad není tak moc ne? Velikostí bych řekl, že jsou na tom stejně
http://www.aspirit.cz/aprilia/skutry-ap ... icke-info/http://www.aspirit.cz/aprilia/skutry-ap ... icke-info/
29 srp 2012, 12:52
no ovsem tech 11,8kw u 125 bude problem
29 srp 2012, 12:58
To bude přelkep, 11,8kW bude pro 150ku. 125ka bude mít tak o 1kW míň a je-li přiškrcená, kvůli spotřebě, tak možná ještě méně.
29 srp 2012, 13:01
ano! Větší nádrž, start-stop, menší spotřeba. A je opravdu velmi schopně vypadající, jak designem, tak technicky!
29 srp 2012, 14:21
KYBLOS > To je problém, protože jsem "muší váha" a chtěl jsem u skútru co nejnižší hmotnost (mám v garáži vysoký práh s "terénními nájezdy" uvnitř i vně). Vím naprosto přesně, jaký byl rozdíl dostat z garáže bývalou Aprilii SR50 Ditech a stále současnou Kawasaki Ninja 250R - tzn. cca 100 vs. 170 kg. Kawa mi přijde těžká i oproti "kole" od přítelkyně (CBR 125R), těch 35 kg je sakra znát a pro mě byla co nejnižší hmotnost jedním z hlavních požadavků. Obdobně i při jízdě - výrazně lépe, s větší důvěrou se cítím na lehčím CBR. A tak mi už 128 kg u PCX přijde dost na malý skútr, v tomhle značně vede Sportcity One 125 se 112 kg. To těch 142 kg si u SYMu rovnou můžou strčit někam. Samozřejmě jsem si vědom, že těžší skútr to může oplatit větší stabilitou za jízdy třeba v otevřeném terénu, kde více fučí, ale tam na skútru nejezdím...
29 srp 2012, 14:47
tak samo ze chci aji aby to jezdilo za par penezu
)) dneska sem mel nabidku na keeway.... ale o tomto vim naprosty prd...
29 srp 2012, 14:50
keeway je klasicka nekvalitni china a nespamuj nam tady tema o nove honde sh svymi problemy
29 srp 2012, 14:53
sorry ale tohle tema jsem zakladal abych se prave ptal na nazory ostatnich na urcity prikaldy skutru
)
http://www.tipmoto.com/motorky/kentoya/ ... e-125.html co tohle ? nazory?
8steve píše:!!rada!! píše:tak samo ze chci aji aby to jezdilo za par penezu
)) dneska sem mel nabidku na keeway.... ale o tomto vim naprosty prd...
co to znamená za pár peněz? pro mě je to spotřeba do 2,5 a to bys na výběr opravdu moc neměl. pro jinýho je to 3,5 nebo 5l
tak do 3 litru ?
pokud neco takovyho jezdi
starsi i novy teda:)
Naposledy upravil
KYBLOS dne 09 bře 2014, 16:29, celkově upraveno 2
Důvod: Sloučeny tři příspěvky pod sebou
29 srp 2012, 14:55
to byl for
kentoya je taky strasna china, jasne jsem ti rekli, ze co se chiny tyce tak leda kymco nebo sym, ale na nej tu nejsou dily
29 srp 2012, 14:57
ok diky tak me nezbyva nez hledat
))
29 srp 2012, 14:59
a doufam, ze se nebudes jeste ptat na maxona
29 srp 2012, 14:59
Ne. Neber to. Kup zánovní Tchaiwan, nebo trochu jetější Japan nebo Ital ze slušnýho inzerátu. Pokud jim dáš patřičnou péči, udělají Ti úplně jinou službu, než Číňan, už jenom vyspělostí konstrukce a kvalitou zpracování. Takže Kymco, Piaggio, Honda, tímhle směrem bych se ubíral...
29 srp 2012, 15:00
A SUZUKI