od fleet.admiral » 29 srp 2012, 14:21
KYBLOS > To je problém, protože jsem "muší váha" a chtěl jsem u skútru co nejnižší hmotnost (mám v garáži vysoký práh s "terénními nájezdy" uvnitř i vně). Vím naprosto přesně, jaký byl rozdíl dostat z garáže bývalou Aprilii SR50 Ditech a stále současnou Kawasaki Ninja 250R - tzn. cca 100 vs. 170 kg. Kawa mi přijde těžká i oproti "kole" od přítelkyně (CBR 125R), těch 35 kg je sakra znát a pro mě byla co nejnižší hmotnost jedním z hlavních požadavků. Obdobně i při jízdě - výrazně lépe, s větší důvěrou se cítím na lehčím CBR. A tak mi už 128 kg u PCX přijde dost na malý skútr, v tomhle značně vede Sportcity One 125 se 112 kg. To těch 142 kg si u SYMu rovnou můžou strčit někam. Samozřejmě jsem si vědom, že těžší skútr to může oplatit větší stabilitou za jízdy třeba v otevřeném terénu, kde více fučí, ale tam na skútru nejezdím...