TomasWinkler píše:Díky všem za rady - jen abych upřesnil, nejedná se o několikadenní výlety, ale ráno sednem, dojedem někde na přehradu, zámek a večer domů
prostě jen výjezdy "na lehko"
Nejvíc se mi zatím líbí burgman 250/400 nebo piagio x8/9 200ccm/250ccm
Co se týká spolehlivostí burgman vs piaxio??? Servis burg vs pia??
Díky
Je to úplně jedno, jestli pojedeš do Alp nebo na otočku někde po ČR. Takhle vůbec nepřemýšlej, že převážně na otočky, tak slevím z objemu. Ničím si nepomůžeš, ani spotřebou. Naopak jak už zde bylo několikrát psáno, rezerva ve výkonu je parádní věc, není povinností ji využívat ale setsakra dobré ji tam mít.
Co se týče kvalit dílů a servisu Ital vs Japonec, tak zde vede Japonec, nejen skladovou dostupností, ale i rychlostí dodávky. Italové dosti pokulhávají s dodávkami, takže nedejbůh škrábneš někde plast a dojde ti na konci sezony a možná i NE v barvě. To se ti u Japonce prostě nestane.
Co se Kymca týče, tak na toho pasují čínské náhradní díly pro čínské motory GY6 (kopie Hondy), kterých je v ČR dostupných habakuk, ale udělej si z tohoto obrázek sám a rozhodni se, jestli chceš kvalitu nebo...
PS : Zvažoval jsi ještě např. Aprilia SR Max 500 nebo Gilera Nexus 500? Obojí stejné, avšak polepy jsou jiné