Rady a doporučení před nákupem nových i ojetých skútrů
27 bře 2017, 10:31
To uz je mimo me financni moznosti...
27 bře 2017, 11:35
Pak je otázka, zda se těm uvedeným najetým km dá věřit, resp. jestli jsou doložitelné - záznamy se stavem tachometru při STK, nebo při servisech. Skutečných 60tkm, pokud motor dostává, co má předepsáno, nemusí věštit ještě nic špatného. Rozhodoval bych se podle technického stavu a doložitelné údržby.
27 bře 2017, 11:49
Majesty aXmax sa odlišujú najmä vzhľadom a rokom výroby.Motory sú takmer identické. Xmax má už možno vstrekovanie.Lepší je mladší rok výroby ale záleží,čo sa ti viac páči.Čo sa týka údržby,záleží od kusa,jaký sa ti dostane do rúk.Musíš rátať,že na tie roky alebo kilometre si to postupne nejaké financie na opravy zoberie.Hlavne si vyber nejaký overený skuter, aby to nebol nejaký zlepenec.Inak sú to pracanti a pri dobrej starostlivosti vydržia veľa.
27 bře 2017, 18:00
Jeste jsem nasla honda fes 250 foresinght, r.v. 1999 s 25tis. Km...Je tato honda drzak?
27 bře 2017, 18:23
zdravím,
upřímně, koupě staršího stroje je vždy sázka do loterie. Může být zcela OK a nemusí, záleží na štěstí. V každém případě se nezaměřuj na jeden typ, obhlédni si více strojů, projeď se na nich, a udělej si vlastní obrázek. Vždycky bude třeba servis: olej, brzdovka, řemen, válečka, ložisko? řízení, tlumiče?.... Ideálně si s sebou vezmi někoho, kdo daný typ zná a ví, kam se podívat a na co. a pak už jen zbývá popřát hodně štěstí, ať se nespleteš.
(Kdysi mi jeden bazarista řekl, že koupí skůtr v itálii, stočí, naleští a šup s ním do světa, a že sehnat z itálie skůtr s malým nájezdem prakticky nejde.
Co teď nabízím svůj stroj, tak jsou zájemci, ale pak mi odříkají, že koupili výhodně, sice s trochu více kilometrama, bez výbavy, z itálie, ale jako levňějc, víme? ).
27 bře 2017, 20:33
V českých bazarech mají 10leté skútry z Itálie najeto ZÁSADNĚ 22000km +-3000, nikdy nejezdily u moře, jsou nebourané (nanejvýš pád ze stojánku), výborné motoricky a podvozkově a nejčastěji po důchodci 68let, který posledních 7 let skoro nejezdil...A jsou nejméně o deset tisíc korun levnější než ty koupené v Česku po prvním majiteli a se servisní knížkou.
No kdo by odolal takové výhodné koupi, zvlášť když vám ještě 2000kč šikovný překupník sleví
Naposledy upravil
Badarala dne 27 bře 2017, 20:38, celkově upraveno 1
27 bře 2017, 20:37
Az na to, ze ja nekupuji v CR ale v NL, kde bydlim...
27 bře 2017, 20:39
Tak nezbývá než doufat, že tam to v bazarech chodí zcela jinak
27 bře 2017, 20:53
V NL situaci neznám, třeba se tam lidé ještě chovají jak by měli.
27 bře 2017, 20:57
Na radu nestačí výrobce, rok výroby a počet km. Většinou bude pravdivý jen ten výrobce.
Navíc s průměrným NL platem, je Tvá kupní síla úplně někde jinde než naše, tak proč se zajímat o rok 2000. Na kolik to vyjde, na 500€?
tap 1+3
28 bře 2017, 08:40
aldav píše:Na radu nestačí výrobce, rok výroby a počet km. Většinou bude pravdivý jen ten výrobce.
Navíc s průměrným NL platem, je Tvá kupní síla úplně někde jinde než naše, tak proč se zajímat o rok 2000. Na kolik to vyjde, na 500€?
tap 1+3
A je to zas tady.... protoze pracuji v NL, tak jsem bohata....
No a ceny tu jsou jinde. Dnes se asi pojedu podivat na nejlevnejsi majesty v nabidce. R.v. 1997 s 45tis za 750euro. Pokud chci neco do30tis km, musim si pripravit dvakrat tolik..... Vyhoda tu je, ze pokud kupujes od prodejce, vetsinou ti dava zaruku pul roku na poruchy a veskery servis mas zdarma. Takze vis, ze pred prodejem s tam nejakou udrzbu udelali. Pokud prodejce zaruku nedava, je jasne, ze sam motce neveri, zda pul roku bez opravy bude jezdit... Ta, na kterou se jedu podivat, byla na protiucet vykoupena za auto v autobazaru. Proto levne, bez zaruky a rychle prodat, at jim v autobazaru nesmrdi dlouho. Takze bud to bude hezky kus(podle fotek zadny skrabanec) a nebo totalni katastrofa, protoze v autobazaru motorkam nerozumi....
28 bře 2017, 08:59
Mě tahle diskuse nějak začíná zavánět. Pokud je opravdu pro Tebe nutné v Holandsku vlastnit skútr s tak velkým objemem, nevidím jediný důvod nekoupit ho v Česku kde jsou podstatně levnější? Jo jsou zde stočený mrchy, ale dá se snadno najít i slušný kus. Na Holandském "autoscoutu24" je v nabídce celkem 785 kusů skútrů, což mi přijde neuvěřitelně málo a proto jsou tam ty (na pohled) vraky pekelně drahé. Co radši kolo?
28 bře 2017, 09:36
Dovezt z CR neni zas tak vyhodne. Z Ostravy do holandska 1200km. Nekde budu muset prespat, bo na 250cc to na jeden zatah nedam. Neco stoji benzin a prihlaseni v NL 200euro.... Takze to, co usetrim v CR na koupi, tak vydam na cestu do NL....
Jinak tady vetsina skutru je koupena v NL, dovoz tu zas tak velky neni. Ti bazarovi prodejci vetsinou berou jen skutry a motky s dolozitelnymi kilometry. Davaji na to zaruku puvodu. V Holandsku vsechny vozidla maji jednu databazi a kazdy servis je povinny do ni vkladat informace opravy plus pocet kilometru. Pokud tyto udaje chybi, nema motka tu garanci a tim padem vis, ze kilometry jsou nedohledatelne...
Jo a skutr s takovym objemem na dennodenni cestu do prace asi 20km potrebuji. Mam sice vivacity 50cc, ale ta je omezena na 45km/h a to tech 20km jedu hodinu pres vsechny krizovatky a semafory....
28 bře 2017, 09:58
Něco mi tu smrdí Kočičinou. Chudá holka z Ostravy, co dělá za NL plat a chce si koupit olítanej starej vergl na dojíždění do 1T.Euro. Nějak mi to nezapadá.
A co takhle tu o Šípkový Růžence?