Kluci děkuju za ochotu jste skvělí... Vážím si Vaší pomoci. Vcelku s Vámi souhlasím, že čínu ne. Ale mám menší problém a to, přítelkyni se ty čínské potvory líbí. Jsou hezčí než značkové motorky, kde je to zřejmě konstrukčně někde ouplně jinde než u číny. Šak to znáte, musí se to líbit, mělo by to být do 20tis(to asi úplně dodržet nejde).
"jarafari" mě ujistil, že tohle koupovat je blbost.
A pokusím se podívat po něčem od značek co vypsal "wictor" (děkuji ti za stručné sepsání, aspoň vím v čem se pohybovat). Vím, že si mi psal, že čínu ne, jen sem potřeboval přesvědčit i přítelkyni, bohužel moc argumentů proč čínu ne, když se jí líbí. Jako laik a neználek nemám.
Nedokázal jsem ji zatím přesvědčit proč novou nebo téměř novou čínu ne, měla strach nebo má strach, že když koupí nějakou ojetinu, že se to může také "vysr*t". To může to beru, to těžko zaruším, že ne. Ale pravděpodobnost je nižší než u číny, je to tak?
Díky "vůbec nevíš" , ne ne na scootu nechci jezdit ve dvou. Raději pojedu za ní na "silnici" a pokusím se udržet tu 40km/h aspoň těch 5 km
Orientačně, ojetého scoota do kolika km brát? Kolik tak vydrží nalítat motor? Tak se zeptám, jakou má životnost? Průměrně. Je mi jasné, když to veme nějaký mladík, že to bude honit a zlikviduje to brzy.
Nebo tak se zeptám, do kolika tis.km byste koupili scoota? (Aprilie, Honda, Yamaha, Peugeot, Malaguti, Piaggio, Gilera)
Někde jsem tu četl, že pod r.v.2000 nebrat, odpovídá to?
Děkuji všem diskutujícím i moderátorovi za jeho odpovědi.