od Vitas » 08 srp 2009, 00:16
a) Factory - Primy vstrikovani - motor Piaggio Purejet. Plus: Nizka spotreba (1,5 -2l), Minusy: Nemoznost jakkoli upravit kolik benalu potece, Mensi sortiment tuningu (vyfuk apt.), Drahe opravy
Normal SR - karburator - motor Piaggio LC. Plusy, Minusy: Votoc si vlastnosti u Factory.
b) Nejsou. Rekl bych, ze je to prast jak uhod. Yamaha: Nejrozsirenejsi 50 ccm japonci. Neos - Povest jednoho z nejlepsich skutru - Minarelli motor, Aerox - Nejvhodnejsi na tuning, nejcasteji upravovany. Honda: Nejznamejsi X8R - V cechach jich moc neni, motor Minarelli, zavody nejezdi, je moc tezka. Suzuki: Katana - V Cechach ojedinely kousek. Motor Morini. Na tuning nevhodny... No a Italu je hrozne moc... Prakticky clovek neslapne vedle... Bacha na Capirelli, Biaginni atp. Je to cina s italskym nazvem. Nejpouzivanejsi: Aprilia SR, Piaggio NRG, Zip, Gilera Runner, Malaguti F10, F12, F15, Derbi - Motory Piaggio. Benelli, Italjet - Motory Morini. Francouzi taky nejsou k zahozeni. Peugeot - CTech - vstrikovani, Speedfight 2, 3 - karbec. MBK - licence Yamahy.