[quote=Daelimek][quote=VVLLKK][quote=Daelimek][quote=VVLLKK][quote=Daelimek][quote=VVLLKK]Uvažuju na jaro o silnejším skutru tak bych se chtel zeptat co mi doporucite. [/quote]
Já měl Daelim NS III,byl to menší skútr,a tím pádem velice vhodný do města,při větších dálkách mě ale bolely záda a zadek,ale to mě bolí i v autě,takže třeba tebe by nebolely,nevím.Každopádně skútr měl 13 koní,což mě celkem postačovalo,uměl uhánět až 110 km/h ale ta spotřeba,z té jsem vyšiloval,někdy až 4,5l/100km.Jinak skútr na pohodu,nikdy mě nezklamal,je to korejec,s motorem licenčně od Suzuki a kapalinovým chlazením,výborný pracant,dá se v dobrém stavu sehnat i za 30 tis....hodně štígra...[/quote]
diky za popis uz jsem se na nej dival ale trochu me zarazi cena na netu se pohybuje u starsich kolem 25 tisic a to je v porovnani s ostatnima docela malo. Ale docela se mi tenhle skutr libi.[/quote]
Dokud nevyzkoušíš,tak nepocítíš,já si myslím,že 125ccm celkem postačuje,neberu dálnici,protože od té doby co jsem se zúčastnil na D1 řetězovky,tak bych s motorkou na dálnici ani nepáchl.Jinak mě osobně 125ccm stačila,kilčo to taky jelo a ono na těch našich úžasných silnicích jet rychle taky stojí za prd.Ta cena je jak kde,dost lidí to přehání,já měl skútr r.v. 2004 s 1270 najetými kilometry za necelých 50 tis. ovšem dá se sehnat i r.v. 98-00 za méně jak 30 tis. ale to už bych se toho asi bál,bůh ví kdo s tím jezdil.Jinak Kymco má kámoška a je to fakt loď,pohodlný a relativně i silný,co se třeba mě líbí z hlediska pohodlí tak jestli znáš Jialing,je to čínská vodou chlazená 125 ale fakt pohodlná,sice má jen 7 kW,ale to pohodlí,kdo nezkusí neuvěří.Jinak Roman_mara má pravdu,že pokud si koupíš těžký stroj v kubatuře 125ccm tak ti to moc nepojede,to máš jak s auty,já mám auto,který váží 1600kg a má 65 koní(1,4),kdežto kámoš má Citroen Saxo 1,1 to váží ani né tunu a má nějakých 60 koní,ale lítá mu to jako trhlá svině... :rolleyes:[/quote]
To mas pravdu chtelo by to vyskouset. Jialing neznam ale mrknu se na to na netu. No uvidim co vyberu ale ten daelim se mi libi. Jaky je je rozdil mezi otello a ns kdyz sem se dival na fotky vypadaji skoro stejne.[/quote]
Daelim se vyráběl v několika řadách,kde dominovalo vždycky označení NS,takže Daelim NS I,II,III a nejnovější model se jmenuje Daelim NS DLX (DeLuXe) rozdíly v prvních třech modelech jsou jen kosmetické,nic extra,ale nejnovější model DLX už má dvě kotoučové brzdy,spouštěč bočního stojánku (policajt),... a ještě k tomu Othellu,tak se nazývalo první typové označení,čili když řeknu Daelim Othello myslím tím Daelim NS I,další řady se už značily obvyklým způsem,tedy NS II,III,DLX.Rozdíl mezi první a třeba mojí třetí řadou co jsem měl, byl kosmetický jak jsem už řekl a to třeba: pochromované koncovky rukojetí,lepší lak a černý plast už byl skutečně černý a barevně stálý,u první řady byl plast takový dohněda a dělal škaredé fleky,asi od slunce,viděl jsem totiž mého exdaelima a první řadu vedle sebe,je jasné,že nebudu brát stáří,ale skutečně šlo vidět,že od první řady se toho hodně změnilo.Chce to abys mrkl na bazary a srovnal sis je,motory mají všechny stejné,to se bát nemusíš...
P.S.: co nevidět bude na našem webu (
www.hotmoto.blog.cz) test Daelimu...[/quote]
Diky za takovy popis ted uz v tom mam jasno.