od oldik » 02 kvě 2012, 21:17
Užitná hodnota přesně tohoto skůtru je na hovno. Rozežraná, stará, italská, olítaná, stočená a navíc překopaná dvoudobá stopadesátka.
Když si uvědomím, že ve stock verzi to jezdí i za 7l a kolem 130km/h a dojezd na nádrž je lehce přes 100km, nevidím na tomto stroji nic zajímavýho.
Abych jezdil na starý ludře za spotřebu, kterou nemá dneska kdejaký auto a litrová mašina, s cenou benzínu jaká je a pod zadkem pár koníků, to je zajímavá představa. Jo a hlavně lákavá.
Abych odpověděl, ty najetý km jsou totální hovadina, i když připustím, že na tom taloš nejezdil a chodil se pouze koukat do garáže. Podle fotky u tak starý ludry z itálie poznáš naprosto kulový. Bude to chtít s sebou někoho, kdo tomu rozumí, protože pokud nebude naprosto vše odpovídat tomu, co je psáno v inzertu a ty do toho nasypeš během této sezóny dalších třebas 10tis. Kč, bude sakra nepovedenej obchod. Navíc pokud najedeš za sezónu 8000km a neřešíš víc jak 2x převyšující spotřebu skoro každýho min. 2x výkonnějšího skůtra, musíš být hodně zazobanej a potom nechápu, proč nekoupíš něco novýho a popř. nedoděláš noty. Prostě mi absolutně nesedí koupě takovéto motorky, nájezd km/rok a absolutní lhostejnost k výši spotřeby při ceně benzínu 40Kč/l.
Naposledy upravil
oldik dne 02 kvě 2012, 21:25, celkově upraveno 1
objem ničím nenahradíš
DL 650 V-strom K5, X9 500 Evo - prodáno