slapky>
když jsem asi před 8 lety viděl poprvé Burgmana v zahraničí,tak jsem z toho pár nocí nespal Byl jsem na dovči na Kanárech a potkal jsem tam jednou angličany s obytným vozem a Burgmana měli naloženého vzadu na takové rampě,jak třeba holandani vozí kola,tak jsem na to hleděl asi půl hodiny v kuse no a Kanáry jsou samý kopec a zatáčka a nic ideálnějšího a pohodlnějšího na dvou kolech na turistiku jsem si nemohl představit a v ten moment letěly všechny motorky za hlavu i když jsem před tím pár let jezdil na Jawě 350..
Od té doby to je prostě Burgman 400 a přiznám se,že po ostatních skútrech ani moc nekoukám i když jsou možná rychlejší nebo pro někoho hezčí ale podlě me je zatím designově nejlepší.Uvídíme jestli mu to vydrží dál,ty nové 125 nebo 200 mě ale vůbec neoslovily...
Tak,když už máte ty bryndáky u sebe,tak tu ještě něco hodím a pozor na ten závěr...
a ted horká novinka od Suzuki
Je to 250 Type M,startování dálkovým ovládáním bez klíče
a jako bonus sedmistupnová sekvenční převodovka SECVT
a už vím,jaký doplněk na burgoša by mi mohl kámoš dovézt z Japonska -
- brzdové světýlko...
Pěkné obrázky. Jsem rád, že už nemusím nic vybírat a že jsem se loni rozhodl .
Moje pořadí /kdybych musel znova/:
1.Burgman 650
2.Burgman 400
3. Aprilia AT500, NeXus 500, M Madison ,Yamaha Tmax 500,
4. Kymco XC
5. Gold Wing,BMW 1200 GS, BMW RT,......
radman>
já zatím s pokojenost s B 400,protože mi padne do ruky jak ulitá, za 4 roky najetých 50tis. km si myslím,že ten skútr využívám na 100%,takže pokračuju s ním dál novým modelem.B 650 zatím obejdu,dokud Suzuki nepřijde ještě s něčím silnějším,s čím vyšla letos třeba Gilera - obsah 800-900.Měl jsem 650 půjčenou od dealera na půl dne a vím jak to jezdí ale už mi nepadla tak do ruky jak ta 400,při mojich 65/172 ale možná to bylo tím,že ta u té "normál" verze nejde posunovat opěrka řidiče,tak jsem v tom trochu "plaval".Čekal jsem trochu silnější motor a SECVT bych nejradši vypnul,určo bych se bez ní obešel a mohlo by to spíš být volitelným příslušenstvím než standartem.Myslím že Suzuki u 650 nezůstane a půjde výš...
Jo,a pak mi vadilo to okamžité zpomalení a škubnutí,když jsem ubral plyn,to jsem si fakt neuměl pomoct,normálně jsem neuměl dojet do křižovatky,když to tak rychle zpomaluje,pak jsem zas před křižovatkou musel přidat plyn,abych dojel...
[quote=petrzet] :p to abych na toto forum nosil bryndak,"myslim samo ten burgman"
Nejake blizssi info o Kymco ExCiting 500 by nebyla?[/quote]
Kdyby jsi potřeboval nějaké info, klidně se ptej. Jinak zde je odkaz na německy test jsou v tom o dost objektivnější. V českém testu jsem se ještě nikdy nedočetl, že by bylo něco vyloženě špatné.
A jak to jezdi tobe?Mas verzi s karburatorem nebo se vstrikovanim? Ptal jsem se vcera na Kymco a rikali ze se vstrikovanim je za 148tisic.Cenu pry snizit nemuzou,ale muzou dat nejake vybaveni navic. Pak jsem se sel znova kouknout na Aprili Atlantic 500 sprint za 150 tisic. Jsem mozna moc konzervativni,ale za ty prachy radeji pujdu do itala (design se mi zda lepsi-subjektivni a myslim ze na tom bude lepe kvalitou)
Chtěl jsem karbec, tak mám poslední co tu v Praze byl k mání nikomu Kymco nevnucuji, jen jsem četl, že tě zajímá. Chtěl jsem taky Atlantika, ale bohužel mi byl dost malej.
Dlouho jsem nad Xcitingem váhal, ale dnes jsem přesvědčen, že takové kvalitní servisní zázemí jako mám u kluků z AB, bych u Aprilie neměl.
Naposledy upravil Petr's dne 13 bře 2007, 23:13, celkově upraveno 1
Jasne,to chapu,ale jde taky o to,aby jsi ty techniky potreboval co nejmene Taky stale vaham,nechces tu napsat kolik jsi najezdil,jak to jede,kolik,jake byly problemy atd... Byl bych ti moc vdecny
[quote=Petr's]
Chtěl jsem karbec, tak mám poslední co tu v Praze byl k mání nikomu Kymco nevnucuji, jen jsem četl, že tě zajímá. Chtěl jsem taky Atlantika, ale bohužel mi byl dost malej.
Dlouho jsem nad Xcitingem váhal, ale dnes jsem přesvědčen, že takové kvalitní servisní zázemí jako mám u kluků z AB, bych u Aprilie neměl. [/quote]
naprosto s Petrem souhlasím, když sem byl naposledy u kluků v AB, tak jsem nad ním skoro slintal. Já už teď přemýšlím o Madisonu K 400
Stašně mne mrzí, že ti nemohu napsat co tě zajímá, ale nechci ti lhát. Mám Xcitinga od Listopadu a najeto teprve 560 km. Mužu ti poslat jen odkaz na majitele, kterej už nalítal na XC docela dost B)
Píše tam, že za loňskou sezonu nalítal 13500 km. Docela slušný.
roman.mara:
Fakt dobrá volba. Myslím si že Madison má prostě nepřekonatelnej desing. Mám rád Malaguti chtěl jsem Spider Maxe 500, ale ten mi byl klukama rozmluven. A ještě chvála na Madisona: konečně má větší kola. B)
Naposledy upravil Petr's dne 15 bře 2007, 09:48, celkově upraveno 1
Fakt dobrá volba. Myslím si že Madison má prostě nepřekonatelnej desing. Mám rád Malaguti chtěl jsem Spider Maxe 500, ale ten mi byl klukama rozmluven.
A ještě chvála na Madisona: konečně má větší kola. B)[/quote]
Jo jasne,uprednostnoval jsem Madisona,ale uz se bohuzel nevyrabi.Chci si koupit novou motorku a ne ojetinu a Madison se dela jen ve verzi 250 a ja chci aspon 400ccm takze je to desna skoda