tak ja som bol v Afrike len v Egypte, samozrejme som sa pozeral po motorkách, čo tam používali. Videl som presne jeden kus Hondy a jeden kus HD.
Málo skutrov , väčšina hlavne malých motoriek .
99% mala na nádrži nápis Benelli, Hyosung,Dayun a ešte nejaký další čínsky názov, asi na G. Myslím, že 150ky to boli. Normálne prevodovky, nie variátory. Všetko výzor kus väčšieho k Mustanga, sem tam aj trojkolesový (dve kolesá vzadu, , vlečka, poháňané normálne cez diferenciál)
Sranda bola, že deň, či noc, nikto nesvietil oboma svetlami, Predné, zadné, alebo žiadne (neviem podľa čoho si to vyberali, logiku som v tom nenašiel, že ked je prvý tak svieti predným a ked posledný tak zadným, skôr to bolo opačne).Prilbu som videl v celej Káhire jednu. Som si robil srandu, že asi majú svetlá zapojené na prepínač smeroviek. Vľavo predné, v strede žiadne, vpravo zadné, poloha pre oba neexistuje
Mám spolužiaka, ktorý tiež biznisuje niekde v Afrike. Ale sú to trochu sofistikovanejšie veci ohľadne výroby biopalív a tak. Ale pokiaľ dokážete vy ako česká firma dovliecť kamkoľvek do Afriky kontajner nejakých čínskych prskoletov a predávať to tam lacnejšie ako samotní číňania, (ktorí majú celú Afriku pod palcom), tak dole klobúk, váš boss je nejaký obchodný guru , a môžete začať predávať aj chladničky eskimákom. (teda netuším, či to čo tam jazdí je dovážané z číny, alebo to číňania vyrábajú priamo v Egypte )
Normálne potom pokračuj v tom vlákne, som zvedavý, či , a ako sa vám toto podarí.