Pokud seženeš něco ve slušným stavu, tak bych šel už do vody. Líp se to chladí, má to větší výkon, rychleji se to ohřeje a líp to jede. Pokud to nebudeš s málo penězma tunit, tak je to lepší volba. U vzduchu odpadá problém s hlídáním chladící kapaliny, případné prolínání a přetěsňování systému, nebo pumpy. Kdysi sem měl Piaggio AC LEADER motor a chladilo se to i při "hodně vedru" ale po cca dvou letech bylo potřeba oddeklovat hlavu a vyčistit komplet žebra a cestu od nuceného chlazení k žebrům válce. Docela se to zasíralo hlavně šmírem spolu s prachem. Tunění AC motoru je levnější ale můžou bejt problémy s chlazením. Motor je jednoduššní a má se tam míň co podělat.
Kolem 30 už seženež solidnějšího Runnera VX, Majestynu, Maxtera, Vespu GT.
Za mě jednoznačně voda.