Rady a doporučení před nákupem nových i ojetých skútrů
09 dub 2008, 11:28
Cau lidi co byste mi doporučily Hondu silver wing nebo Suzuki burgman 650 od roku kolem 2000 a vejš a najeto tak kolem 20000Km vubec nevim co je lepsi volba a jaka je spolehlivost techto stroju
09 dub 2008, 12:06
u obou dvou stroju je spolehlivost více než dobrá .
09 dub 2008, 12:18
oboje
pokud chceš sportovnější charakter, štíhlejší linie tak SW, jestli vážíš 150 kilo a máš rád pohodovou jízdu tak B650, můj názor, jsou to oba TOP stroje krásný
09 dub 2008, 12:33
přesně tak. Burgman 650 není pro prcky a muší váhu B)
09 dub 2008, 13:01
[quote=dbar]
přesně tak. Burgman 650 není pro prcky a muší váhu B)[/quote]
no někdy i stokilovej chlap dokáže divy
tata blbě postavil na boční stojan GL1800, ten spadl a jak se skulil, tak šel kolama nahoru. Otec slyšl jen ranu, tak se otočil a těch skoro 400 kil otočil zpátky ani prej nevěděl jak :cyclops: :cyclops: jinak to zvedaj ve dvou...jo adrenalínek je adrenalínek
B)
09 dub 2008, 14:08
Vykonove je to stejne. Pokud budes cestovat ve dvou a dal je lepsi a pohodlnejsi B650, Podvozkove, je "pry" lepsi B, ale je to zase opticky takovy autobus a cestak a na manipulaci na miste je 268 kg B650 238 kg znat, ale je to o zvyku. SW je i designove sportovnejsi. Pokud bych se rozhodoval ja, tak jdu do SW, navic SW ma vymenu oleje po 12t km oproti 6t km B650. Honda ma obecne delsi interval vymeny cehokoliv, coz je taky potreba zohlednit. Mam znameho, co jednoho SW prodava r.v. 01 za 73t kc. Ma sice najeto cca 40t km, ale za to poctivych a vim, ze mu slouzi naprosto bez problemu, prodava s tezkym srdcem, jen proto, ze koupil B650. Tyhle 2V motory bez problemu nalitaji 100 i vice tisic km.
09 dub 2008, 18:23
V tomhle objemu a vaze to neni o tom co by ti kdo doporucil, ale o tom na co planujes jej pouzivat. Objem nad 500 (nebo 500 a vys) uz vykonove staci jak na cestovani po okoli tak na delsi cesty a dovolene. Pokud ho chci pouzivat i ve meste a pod tak je, moznost bud SW nebo T-MAX nebo NEXUS(dnes jeste GP). Jsou kazdy jinaci, ale oproti B650 si je troufnu dat do jedne skupiny proti Becku. Me osobne Becku uz pripomina cestovni korab a neni na nejaky denni hopsani (ale je to jen muj dojem a pocit, mozna kdybych na nem neco nacoural tak mluvim jinak).
Ale vratim se k poente. Napred si rekni co a pak s cim :p :p
Naposledy upravil
Mefisto dne 09 dub 2008, 18:26, celkově upraveno 1
09 dub 2008, 20:01
V každym případě je to o tom to vyzkoušet a osahat co ti bude vyhovovat opravdu je manipulace s Burákem na místě těžší je to prostě parník.Ale rozdíl ve městě mezi jinou motorkou srovnatelnýho obsahu nepoznáš když už jednou jedeš parníkem dostaneš se s nim na místo taky tak.Ani v popojíždění mezi křižovatkama neni problém.Já osobně jsem zkoušel i SW a Burák mi vyhovoval víc tvarem a šířkou řídítek a celkově delším posazem.SW mi trošku připomínal posazem Madisona.
09 dub 2008, 20:31
dobry bude si oba stroje vyzkouset a porovnat.sw ma sice vyssi spotrebu proti b a je nejuzsi z maxiku nad 500ccm.k tomu ma sw o neco malo vic sportovni podvozek proti b.osobne nemam zkusenost s jizdnimi vlastnostmi tak se budes muset spokojit o prizpevek vyse od maria.
09 dub 2008, 22:22
:cyclops:Já tu debatu ruzšířím eště o Kymco Xciting 500 máte někdo skušenosti
spotřebu atd
09 dub 2008, 22:25
Vzpomeň si,Cyclops,že v Praze byl na Xcitingu Mira ze Slovenska.Konstatoval docela vysokou spotřebu :stare:,jinak si nestěžoval na nic.O té spotřebě jsem četl i jinde :thinking:.Samotného by mě lekala.
09 dub 2008, 22:37
:cyclops:Co je vysoká spotřeba 6l nebo7l z B400sem jezdil za 4l ale také za 5,5l
je jasné že 500ccm musí mít větší spotřebu
09 dub 2008, 22:54
Kurnik vy jste ten benzín z nádrže upíjeli,ne
K3 mi bere kolem 4 litrů a K7 ještě o půl litru mín...
09 dub 2008, 23:20
Cyclops: X citing je jednobuch, to nemuzes moc srovnavat s SW a B650. Ja po vyzkouseni SW a T Maxu si na jednovalci pripadam, jak naklepanej
S tou spotrebou to je docela dost ja mam cca 4l nejmene 3,7 a max a to jsem tomu, fakt nakladal 5l.