Rady a doporučení před nákupem nových i ojetých skútrů
01 črc 2008, 22:04
Vlastnim SW600,o vikendu ve Vyškove jsem vyskoušel B400 a B650,B650 mne překvapil.Mohutnejši,pohodlnejši,tichej,-Dravec s kouzelnym tlacitkem .........
Naposledy upravil
Olin dne 02 črc 2008, 01:13, celkově upraveno 1
02 črc 2008, 08:39
Po pravdě se bojím té velikosti ve městě,Silver bude r.v.2005 ABS což byla u mě podmínka za 89 000kč.Burgoše za tolik nekoupím a to taky rozhodlo.Třeba za čas změním názor.
02 črc 2008, 09:19
+super stroj za super cenu,ať to vyjde..
02 črc 2008, 10:00
taky dobrá volba , v neděli to mužeme pořádně provětrat.
02 črc 2008, 10:43
:pDíky chlapi,aspon něco pozitivního.
Pokud bude stroj tak ta neděle platí Dane.
05 črc 2008, 14:30
Ták a strojek je doma,je to jiná třída.Sříbrný zbytek už jsem psal.Potáhnul jsem za plyn,kouknu vlevo, kouknu dolu a tam je stošede,budu muset být opatrnější a hlídat tacho.Přecejenom to není bejvalka.První dojmy jako u každého užasný.skušenosti a dojmy později.P.S.Potřeboval bych manuál včeštině,nevládnu cizími jazyky.Ruštinu už jsem taky zapoměl. :p :p :p :p
05 črc 2008, 15:24
machu
at ti to jezdí a hodně štastných kilometrů
05 črc 2008, 22:16
tak zítra v kolik a kde ???
06 črc 2008, 01:09
Machu , hlavne se nezabij, prece je to jen trosku rychlej stroj :p B)
03 srp 2011, 18:46
Zdravym.Nechcem zakladať novu temu a tak som našiel vlastne tu,ktoru potrebujem.
Rozohodujem sa prave,medzi tymito dvoma maxikmi.
O Honde som nepočul žiadne krive slovo a ani nejake velke zavady.
U Burgmana 650 počuvam a čitam.Nebrať staršie modeli a ak je možnosť,vybrať modeli nad rokom vyrobi 2006 a ked tak model Exlusive.No videl som a aj som čital.že na tychto motoroch odchadzaju nejake umele koliečka.Ako to je s motorom samotnym?Intervali vidim.Honda je na tom o dosť lepšie.Elektrika na Burgošovi.Nekazi sa to prepinanie toho radenia?No Burgman podla vašich slov,je väčši.Ja sam,mam 188cm a važim 120kg.Čiže nie som drobček.
Moje motorky doteraz.
Suzuki DR 800 Big
Honda ST 1300 Pan European
Honda XRV 750 Afrika Twin.
Momentalne mam už len Manet 100-ku (ako Tatran 125)
Takže vaha ma absolutne nezaujma.Ide mi hlavne o to,že chcem cestovať ako po Slovensku tak po Čechach a isť sa pozreť k moru.Jazdim sam.Chcem uprednostniť modeli kupovane jak u Vas v Čechach tak tu u nas na Slovensku.(dovoz z ČR nepovažujem ako dovoz,ved sme skoro bratia).Proste tak,ako sa patri a žiaden dovoz z IT,F,D atd..A ak dovoz,jedine riadne zo serviskou a všetkym tym rodokmenom.
Len by som potreboval poradiť lebo nemam absolutne skusenosti z automamatmi a hlavne tou elektrikou preradovania na Burgošovi.Ake je to z udržbou a tym variatorom.No a potom budem pokračovať dalej.Zatial mi imponuje Honda,no Burgman 650 aj ked o ma par konikov viac,ale počul som,že je to citelne.Burgman aj Honda su krasne akurat tie pristrojovky su u mna fuj ale to sa da zvyknuť.Skoda,že Burgman 650 alebo Honda,nema pristrojovku ako ma Burgman 400-ka novši model.No pristrojovka ma samozrejme netrapi.
Tak.Čo poradite.Na čo si davať pozor.Nejake zvuky,trhania pripadne,čo.
Diky za akukolvek odpoved.
01 říj 2011, 15:39
Ahoj, pred mesiacom som riešil presne tvoju dilému. Nakoniec vyhral B 650, vyskúšal som oboje, myslím, že B je oproti SW stabilnejší, zase SW je obratnejší, užší, B je pohodlnejší a má viac úložných priestorov, SW má zase mám pocit trošku lepšie spracovanie plastov, aj po mesiaci
užívania by som si asi vybral B650. SW je zase lacnejší..., vyskúšaj obe a vyber si, ty na tom buddeš jaydiť a ty musíš vedieť...
02 črc 2014, 15:54
Ačkoliv se mi Burgoš líbí víc, při podobném výběru jsem volil Hondu. Už jen pro rychlost dodávky potřebného dílu (teda když už je něco potřeba), a takový větší pocit mrštnosti oproti Burgmanovi. Pokud bych to chtěl pouze a jen na dlouhé cesty, pak snad Burgman. Pokud jako univerzál, tak SW.
19 lis 2014, 12:17
Myslím, že tohle řeší téměř každý, když se rozhodne po maxika. První na mušce byl Burgoš, ale mnohem vyšší pořizovací cena-nemá klasický varoš-ceny dílů-horší obratnost a vyšší hmotnost při téměř stejném výkonu, hovoří proti. O SW600 jsem prvně neměl ponětí a narazil na něj více méně náhodou. Hned mě byla příjemná cena a spolehlivost. Pohodlí je víc než parádní a hlavně SW jede, jak namydlenej blesk. Projel jsem se na něm a bylo jasno. Sice první skůtr, ale hned mě bavil. Zrychlení je úžásný a rychlej nástup po startu s následným zrychlením až na max mě působilo čertovský škleb na tváři. Tak jsem SW vzal. Po cestě domů, jsem si musel dost hlídat tacho, protože jezdec nemá pocit, že překračuje limity. 50km/h mě stále přijde, jako chůze. Po předchozích CENDUR je SW střela. To co jsem na TA650 jezdil v zatáčce na 80, jezdím na SW 110. Sedí to jak kača.
Hodně se zmiňuje kroucení v náklonu, ale tohle se mi neděje. Snad pryže, nevím čím by to bylo. Rám je stejný na všech. Co se mi děje, tak tendence kmitat řidítkama při malé rychlosti 30-40km/h. Vždy to řeším vlnkou do leva do prava, udělám hada v pruhu a srovná se to. Nebo přidám rychlost a hned se to srovná. V mém případě jsou snad vidle bez oilu nebo pružin, protože křápou při nájezdu do díry i v prudkém kopci, kdy se vytáhnou na max a na díře hupsnou. (mám to u domu)
Měl jsem strach, že jízdy bude nuda, ale popravdě si ji opravdu vychutnávám a více se soustředím na průjezdy zatáčkou a techniku, díky absenci řazení a volení dobrého rych. stupně.
Ceůlkově je B650 mnohem krásnější a mohutnější stroj. Ale SW nikoho nemůže urazit. Je to parádní maxik a lidi na něj čučí, když jsem ve městě. Mezi autama v kolonách jezdím, jak na padesátce. To si myslím, že Burák bude trocha hůř obratnej, ale o moc ne. Je to na jezdci a jeho citu. U Varadera, každý brečí, jak je to mrcha těžká a když máš cit, hraješ si s ním stejně, jako jinej s šestkou..
Lípa