od LipaSY » 19 lis 2014, 12:17
Myslím, že tohle řeší téměř každý, když se rozhodne po maxika. První na mušce byl Burgoš, ale mnohem vyšší pořizovací cena-nemá klasický varoš-ceny dílů-horší obratnost a vyšší hmotnost při téměř stejném výkonu, hovoří proti. O SW600 jsem prvně neměl ponětí a narazil na něj více méně náhodou. Hned mě byla příjemná cena a spolehlivost. Pohodlí je víc než parádní a hlavně SW jede, jak namydlenej blesk. Projel jsem se na něm a bylo jasno. Sice první skůtr, ale hned mě bavil. Zrychlení je úžásný a rychlej nástup po startu s následným zrychlením až na max mě působilo čertovský škleb na tváři. Tak jsem SW vzal. Po cestě domů, jsem si musel dost hlídat tacho, protože jezdec nemá pocit, že překračuje limity. 50km/h mě stále přijde, jako chůze. Po předchozích CENDUR je SW střela. To co jsem na TA650 jezdil v zatáčce na 80, jezdím na SW 110. Sedí to jak kača.
Hodně se zmiňuje kroucení v náklonu, ale tohle se mi neděje. Snad pryže, nevím čím by to bylo. Rám je stejný na všech. Co se mi děje, tak tendence kmitat řidítkama při malé rychlosti 30-40km/h. Vždy to řeším vlnkou do leva do prava, udělám hada v pruhu a srovná se to. Nebo přidám rychlost a hned se to srovná. V mém případě jsou snad vidle bez oilu nebo pružin, protože křápou při nájezdu do díry i v prudkém kopci, kdy se vytáhnou na max a na díře hupsnou. (mám to u domu)
Měl jsem strach, že jízdy bude nuda, ale popravdě si ji opravdu vychutnávám a více se soustředím na průjezdy zatáčkou a techniku, díky absenci řazení a volení dobrého rych. stupně.
Ceůlkově je B650 mnohem krásnější a mohutnější stroj. Ale SW nikoho nemůže urazit. Je to parádní maxik a lidi na něj čučí, když jsem ve městě. Mezi autama v kolonách jezdím, jak na padesátce. To si myslím, že Burák bude trocha hůř obratnej, ale o moc ne. Je to na jezdci a jeho citu. U Varadera, každý brečí, jak je to mrcha těžká a když máš cit, hraješ si s ním stejně, jako jinej s šestkou..
Lípa
http://thomsonmotorson.motorkari.cz
lipadroid(zavinac)gmail(tecka)com