Rozhodně Beverly 500. Je to cesťák, do města je super, spotřeba na šudlačku 3,5L, když za to beru, nebo jsem naloženej, tak lehce nad 4 litry. Největší výhoda je, že se dají koupit originální boční kufry a rázem se z toho stává super cesťák na dovolenou. Hlavně když dozadu plácneš nějakou Givi Maxii, tak to nevypadá trapně. Jezdíme ve dvou, nejsme žádný lehký váhy a není problém celej den držet pohodovku kolem 100/110km/h. Maximálka je s originálníma válečkama kolem 180, já mám lehčí předepsaný od Malossi, kde je kolem 160, ale zase jsem schopnej jet krokem aniž by motor protestoval a hlavně je pružnější. S pohodlím neporadím, mě i manželce vyhovuje a je to nejpohodlnější cesťák ze všech, co jsem vyzkoušel (vyzkoušel jsem všechny co se vyráběj
) To je ale individuální. Výhoda je taky v tom, že je většina plastů schodných se starší malou Beverly a není problém je z vrakáče za pár korun sehnat. S kolama bych si hlavu nedělal, protože vepředu je 16" a vzadu sice jen 14" ale zase bago 150/70. Nemám problém s rozmlácenejma cestama. Své dělají i zadním tlumiče Malossi (Paioli) . Je to taky jeden z nejlehčích maxíků (189kg dle TP).
Já Beverly koupil s najetejma 24000km s jediným malinkým škrábanečkem a se třema kuframa. Mám najeto necelejch 35000 a za celou dobu byl problém s vymletým krkem řízení (850kč) a kouslým předním ložiskem v kole (SKF za cca 300kč), sjetý vodítka u varia(90kč) a hotový zadní tlumiče+výměna oleje v předních. Žádná trága, s čím bych si neporadil.
Na B350 bych se vykašlal objem ničím nenahradíš a tak nějak jsem zjistil, že náklady na provoz jsou +- stejné, jako u mé stajé Vespy ET4125. Díly na Beverly jsou cca 2x dražší, ale měněj se za jednou tak dlouhou dobu.