Asi máte pravdu. jsem dnes ujel dalších skoro 300 km, abych se podíval na na dvě Beverlyny. Klasika, obě dovoz I.
Jedna levnější: ten prasklej plast na fotce nebyl, to se stalo až teďka. Tak to nastartujem, aha, nejde to předtím to šlo, asi baterka....
Jedna dražší, vcelku hezká: no, klíček je jen jeden, druhej se dá udělat, ne problém s imobilizérem nebude, to nemá imobilizér. No, netáhne, dusí se to. Chcíp. Není tam benzín. Já dotankuju, jsem na tom jel, vše v pořádku. Aha, no, dusí se to, zeptám se kluků, no, to bude ucpanej palivovej filtr, ale jinak je v pohodě
Tak to jsou zhruba mé dnešní zkušenosti. Můžu říct, že Beverlyna se mi líbí víc než Sh, ale taky to, že žádná z těch, co jsem viděl, nebyla snad ani v 50% stavu, jako moje Sh. Motoricky nemluvě, zdá se mi hodně smutné, když žádná z těch 500 se na 300 zatím nechytala ani omylem (mám tam variátor Malossi, ale i tak). Tak nevím, mám smůlu na vraky, na prodejce, nebo jsem moc náročnej?
Ještě mrknu na jednu či dvě Beverlyny a jedno Kymco Xcinting 500, ale začínám si myslet, že je asi blbost měnit. Sice Sh vzhledově moc neuchvátí, ale je to motorově někde úplně jinde.
Lepší pozdě, nežli vůbec.