[quote=Kiwi]novaka:tachometrovejch 115 to co jsem sedlal,radar jsem si neobjednal :rolleyes: ale myslím, že není problém dosáhnout běžně 110. hlavně nemáš na okreskách problém, že by se ti lepily kamiony na zadek. Burgman 125 ok, ale jestli to má na proplítání po městě, tak to burčáka natřu i s Leadem, ty větší scooty nejsou tak vohebný mezi auta, obrubníky, chodníky
kufr bohužel díky jiné konstrukci na pár blbostí. Omílám to pořád, ale v Hondě máš díly do 48 hod. což je maso. Díky tomu ještě nemám Gileru 200 :thinking: čekám jestli se Honda konečně nerozhoupe ke kompaktnímu sportovnějšímu scootu kolem 130kg a 15-20 HP.....jinak si myslím, že oba jsou dobrý, rozhodně už nekoupím scoota bez svezení[/quote]
Tak tachometr muze ukazovat tolik kolik chce. Faktem je, ze moje SHcko ukazuje max. 105 a kontroloval jsem to bez radaru jen
GPSkou a ta ukázala 102. Podobny tachometr bych reklamoval, protoze odchylka je prilis velka a proste bych tomu neveril. Nove SHcko ma vstrikovani a rychlost tam je omezena elektronicky na 100 km/h. Stare SHcko s karburatorem neznam. Nevim na cem si jel. Jinak SHcko je celkem dobry stroj a doporucil bych ho spis nez Aprilku. Burgous 125 teda ten stary je vcelku stihly stroj a co se sirky tyce tak je na tom temer stejne jako SHcko. Jen se to musi umet lamat. Novy Burgman je navic o dost vetsi. Burgmana uvadim jen pro dalsi srovnani. Navic si myslim, ze jestli nekdo jezdi po meste treba v obleku tak vetsi ochranu proste uvita. A treba na SHcku to zatracene proti Burgmanovi fouka na kolena a ten velky stit na SHcku taky nic moc. Leada neposoudim, ale asi take jen kompromis.
Sam jsem se rozhodoval stejne jako autor tohohle tematu, tak pisu jak jsem se rozhodoval.