Honda SH 125i vs. Aprilia Sportcity 125

Rady a doporučení před nákupem nových i ojetých skútrů

Honda SH 125i vs. Aprilia Sportcity 125

Příspěvekod Josef » 27 srp 2008, 10:33

Technické informace mám načtené, designem jsou podobné. Ptám se zkušených uživatelů. Kterou byste upřednostnili a proč? Díky!
Naposledy upravil Josef dne 27 srp 2008, 10:39, celkově upraveno 1
Uživatelský avatar
Josef

25+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 29
Registrován: 27 srp 2008, 10:22
Bydliště: Ústí
Skútr / moto: Suzuki Sixteen 125
Tuning / úpravy: Originál plexi, kufr 39l Givi, boční stojánek

Příspěvekod Jarda » 28 srp 2008, 17:26

co jsem si vsiml tak jich tu moc nejezdi a tim padem o to budes mit slozitejsi porovnani proti ostatnim co jezdi na jinych znackach a tim padem je i vetsi procento k porovnani.ale podivam se a jestli najdu test v novinach apod.tak ti dam vedet aspon tam vidim sanci.kazdej stroj ma svoje prednosti a zalezi pouze na kazdym pro ktery se rozhodne.je ale zas pravda, ze ma vetsi kola a tim padem prejede horsi povrch proti ostatnim co maji aspon 13ty.na druhou stranu zas ma malo mista pod sedlem tak s bidou tam daspouze prilbu a nic vic.ale to je moje pouze muj nazor tak jestli chces poslat nejakej test co otiskly noviny ci casopisy tak mi dej vedet nejlepe na soukr. zprav, protoze se stava ze dotycny tema pak hledam dlouho a nekdy i nevim kde to hledat.zkratka uz nejsu nejmladsi a pamet neslouzi jako driv.aprilii jsem videl vice nez hond co se tyce tvyho vyberu.
Naposledy upravil Jarda dne 28 srp 2008, 17:29, celkově upraveno 1
728 950 720
Uživatelský avatar
Jarda

1000+
 
Reputace: 4
Příspěvky: 1110
Registrován: 02 říj 2006, 21:36
Bydliště: Týn nad Vltavou
Skútr / moto: Burgman 650

Příspěvekod Jarda » 28 srp 2008, 21:56

Naposledy upravil Jarda dne 28 srp 2008, 22:14, celkově upraveno 1
728 950 720
Uživatelský avatar
Jarda

1000+
 
Reputace: 4
Příspěvky: 1110
Registrován: 02 říj 2006, 21:36
Bydliště: Týn nad Vltavou
Skútr / moto: Burgman 650

Příspěvekod R1 Max » 29 srp 2008, 08:41

Můj názor.
Aprilia super.Mám radši jak Hondu.Ale přesně do té doby, než se něco podělá.Jako mě.Pak si rvu vlasy nad cenou náhradních dílů a těžce sháním náhrady. :mad:
Je to na tobě,ale mysli na to při výběru. ;)
Když jezdit, tak srdcem; když řídit, tak s rozumem. Obojí naráz se nevylučuje.

číslíčko na Maxe: 732 549 204
Uživatelský avatar
R1 Max

1000+
 
Reputace: 12
Příspěvky: 1317
Registrován: 09 kvě 2008, 15:01
Bydliště: Seč
Skútr / moto: Aprilia 150 Leonardo

Příspěvekod Josef » 29 srp 2008, 12:58

Jarda: Já jsem skútrů Honda také moc neviděl, ale je fakt, že jsem v této branži v podstatě novic. Tvé odkazy znám, ale přesto za ně díky. I to stálo tvůj volný čas. Zatím u mne nějak vítězí ta Hondička. Jsou si hodně podobné, ale zcvoknul jsem se do šestnáctek kol, a spotřeba o litr menší taky nebude k zahození. Chci ho na ježdění do práce, na zahradu a na pohodičkové courání po okolí kamkoli, někdy i ve dvou.
Uživatelský avatar
Josef

25+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 29
Registrován: 27 srp 2008, 10:22
Bydliště: Ústí
Skútr / moto: Suzuki Sixteen 125
Tuning / úpravy: Originál plexi, kufr 39l Givi, boční stojánek

Příspěvekod Jarda » 29 srp 2008, 16:08

taky jsem si rikal tenkrat kdyz jsem zacinal jezdit ze mi to staci.po 3-4 letech jsem menil.je pravda ze jsem zustal u padesatek protoze A neom. jsem jeste nemel.takze v r. 03 jsem si koupil aprilku a o rok pozdeji na moji prvni spolecnou vyjizdku do prahy.vlastne na karlstejn kde jsem se nakazil.tak jsem pokukoval po jenom krasnym nexusu a cestou domu (jen 170 km) bylo o cem premyslet.nez jsem dojel do garaze tak bylo rozhodnuto ze nejdriv musim udelat A neom.tak sei stalo po nejaky dobe a pak jsem vahal mezi nexusem a burgmanem 400.po porovnani vseho moznyho jsem usoudil ze 650 bude stejne nasledovat tak co kdybych sel do rovnou.zkratka tenkrat mi to stacilo a po case jsem se rozhodl prezbrojit na vetsi obsah.jako vetsina tady coz se ani nedivim.tim mam na mysli jen to ze dokud jsou penize tak je lepsi jit do toho nez pak prodavat se ztratou a kupovat jinou.to je jen moje zkusenost tak zalezi co kazdymu vyhovuje.jinak drzim palce k dobry volbe a uzij si jej mnoho km bez nehod.
728 950 720
Uživatelský avatar
Jarda

1000+
 
Reputace: 4
Příspěvky: 1110
Registrován: 02 říj 2006, 21:36
Bydliště: Týn nad Vltavou
Skútr / moto: Burgman 650

Příspěvekod Kiwi » 31 srp 2008, 00:16

Josef: měl jsem SHáčko půjčený na víkend, najel jsem ve dvou 600km. Ty kola jsou dost dobrý, jezdí se na tom jak na motorce. Motor nemá chybu, spotřeba neskutečně nízká. Každopádně spolehlivost Hondy a hlavně rychlost dodání náhradních dílů (do 48hod.) je prověřená. Jede to 115km/h,jede docela slušně i ve dvou. Jde jí jen vytknout málo místa pod sedlem, ale není to maxík. Někomu vadí retro design, ale tobě se asi líbí. Při hodně hodně razantním průjezdu zatáčkou má tendenci se jakoby smáčknout řídítkama k zadku, ale je to nepatrný a asi na tom nebudeš závodit, taky dáno konstrukcí. Jinak se v zatáčce nekroutí a chová se v poho. Ten kámošův měl najeto 8tis. (samozřejmě bez závady). Jo a batůžek si ho taky pochvaloval. Na Sportcity jsem nejel ani neznám majitele.
.....sovy nejsou, čím se zdají být.....

jsem momentálně ve skupině "untermensch" ......tzn bez scoota....
Kiwi

1500+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 1518
Registrován: 24 črc 2007, 19:51
Bydliště: Brno
Skútr / moto: v prenatálním stadiu :-(

Příspěvekod novaka » 02 zář 2008, 09:53

[quote=Kiwi]Josef: měl jsem SHáčko půjčený na víkend, najel jsem ve dvou 600km. Ty kola jsou dost dobrý, jezdí se na tom jak na motorce. Motor nemá chybu, spotřeba neskutečně nízká. Každopádně spolehlivost Hondy a hlavně rychlost dodání náhradních dílů (do 48hod.) je prověřená. Jede to 115km/h,jede docela slušně i ve dvou. Jde jí jen vytknout málo místa pod sedlem, ale není to maxík. Někomu vadí retro design, ale tobě se asi líbí. Při hodně hodně razantním průjezdu zatáčkou má tendenci se jakoby smáčknout řídítkama k zadku, ale je to nepatrný a asi na tom nebudeš závodit, taky dáno konstrukcí. Jinak se v zatáčce nekroutí a chová se v poho. Ten kámošův měl najeto 8tis. (samozřejmě bez závady). Jo a batůžek si ho taky pochvaloval. Na Sportcity jsem nejel ani neznám majitele.[/quote]

SHčko 125 nejed 115, ale jen 100 po zajetí řekněme 105. Cestovní rychlost 80-90.

Jen pro info ... před SHčkemjsem měl 2 Burgmany 125 a právě ta málá kola nic moc pro středočeské silnice. Mohu potvrdit nízkou spotřebu. Pružný motor atd. Proti Burgmanu vidím 2 nevýhody a to malý kufr pod sedlem. Běžný kufr k tomu teda dávají zadara a menší ochranu před děštěm a i větrem, zimou. Doporučuji plexi. Nemám rád velká plexi, tak jsem šel do malého od Isotty. Jinak Aprilie dobrý. Pokud se něco v létě po, tak čekáš a čekáš.
novaka

250+
 
Reputace: 1
Příspěvky: 474
Registrován: 02 říj 2006, 21:36
Skútr / moto: Burgman 200

Příspěvekod Kiwi » 02 zář 2008, 11:29

novaka:tachometrovejch 115 to co jsem sedlal,radar jsem si neobjednal :rolleyes: ale myslím, že není problém dosáhnout běžně 110. hlavně nemáš na okreskách problém, že by se ti lepily kamiony na zadek. Burgman 125 ok, ale jestli to má na proplítání po městě, tak to burčáka natřu i s Leadem, ty větší scooty nejsou tak vohebný mezi auta, obrubníky, chodníky :D kufr bohužel díky jiné konstrukci na pár blbostí. Omílám to pořád, ale v Hondě máš díly do 48 hod. což je maso. Díky tomu ještě nemám Gileru 200 :thinking: čekám jestli se Honda konečně nerozhoupe ke kompaktnímu sportovnějšímu scootu kolem 130kg a 15-20 HP.....jinak si myslím, že oba jsou dobrý, rozhodně už nekoupím scoota bez svezení
Naposledy upravil Kiwi dne 02 zář 2008, 12:02, celkově upraveno 1
.....sovy nejsou, čím se zdají být.....

jsem momentálně ve skupině "untermensch" ......tzn bez scoota....
Kiwi

1500+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 1518
Registrován: 24 črc 2007, 19:51
Bydliště: Brno
Skútr / moto: v prenatálním stadiu :-(

Příspěvekod novaka » 02 zář 2008, 12:50

[quote=Kiwi]novaka:tachometrovejch 115 to co jsem sedlal,radar jsem si neobjednal :rolleyes: ale myslím, že není problém dosáhnout běžně 110. hlavně nemáš na okreskách problém, že by se ti lepily kamiony na zadek. Burgman 125 ok, ale jestli to má na proplítání po městě, tak to burčáka natřu i s Leadem, ty větší scooty nejsou tak vohebný mezi auta, obrubníky, chodníky :D kufr bohužel díky jiné konstrukci na pár blbostí. Omílám to pořád, ale v Hondě máš díly do 48 hod. což je maso. Díky tomu ještě nemám Gileru 200 :thinking: čekám jestli se Honda konečně nerozhoupe ke kompaktnímu sportovnějšímu scootu kolem 130kg a 15-20 HP.....jinak si myslím, že oba jsou dobrý, rozhodně už nekoupím scoota bez svezení[/quote]

Tak tachometr muze ukazovat tolik kolik chce. Faktem je, ze moje SHcko ukazuje max. 105 a kontroloval jsem to bez radaru jen :-) GPSkou a ta ukázala 102. Podobny tachometr bych reklamoval, protoze odchylka je prilis velka a proste bych tomu neveril. Nove SHcko ma vstrikovani a rychlost tam je omezena elektronicky na 100 km/h. Stare SHcko s karburatorem neznam. Nevim na cem si jel. Jinak SHcko je celkem dobry stroj a doporucil bych ho spis nez Aprilku. Burgous 125 teda ten stary je vcelku stihly stroj a co se sirky tyce tak je na tom temer stejne jako SHcko. Jen se to musi umet lamat. Novy Burgman je navic o dost vetsi. Burgmana uvadim jen pro dalsi srovnani. Navic si myslim, ze jestli nekdo jezdi po meste treba v obleku tak vetsi ochranu proste uvita. A treba na SHcku to zatracene proti Burgmanovi fouka na kolena a ten velky stit na SHcku taky nic moc. Leada neposoudim, ale asi take jen kompromis.

Sam jsem se rozhodoval stejne jako autor tohohle tematu, tak pisu jak jsem se rozhodoval.
novaka

250+
 
Reputace: 1
Příspěvky: 474
Registrován: 02 říj 2006, 21:36
Skútr / moto: Burgman 200

Příspěvekod Kiwi » 02 zář 2008, 17:10

to je fakt, že na SH fučí na kolena dost, do ksichtu mi to neva, nesnesl bych velký plexi. O tom lámání je větší problém 150kg u Burgoše, horší manévrovatelnost mezi auta a to můžeš umět jak chceš, ale prostě už to má svý možnosti. Je pravda, že tohle musí řešit majitel z Prahy, Brna, Ostravy, páč kdo tu jezdí tak to chápe. Pokud bych bydlel v menším městě jako Třebíč apod. tak si klidně koupím Burgouše 200. Lead jede 85 dle GPS a to je na meziměsto málo, zdržuješ. (ale na Skůtršňůru dojel) Co se týká nový 110, tak ta už jede slušně-stříkačka. Oblek zničíš na každým scootu, kromě BMW C1 :D
.....sovy nejsou, čím se zdají být.....

jsem momentálně ve skupině "untermensch" ......tzn bez scoota....
Kiwi

1500+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 1518
Registrován: 24 črc 2007, 19:51
Bydliště: Brno
Skútr / moto: v prenatálním stadiu :-(

Příspěvekod janon » 03 zář 2008, 13:09

Mel jsem pujceny na svezeni PSi 125 a SH 150 karbec a urcite bych doporucil do mesta ten 150tkovej motor je to pruznejsi a zivejsi a velky kola do mesta super. Maximalka je u obou hodne podobna, jen se ta 150, tak netrapi a 90-100 tam mas uplne v klidu kopec, nekopec. A co se tyka servisu a dilu u Hondy, tak tam, neni co resit. Ja pokud bych volil, neco na dojizdeni do prace a po meste a vyjimecne (tak maximalne jednou za 10 let) ve dvou, tak bych nesel do niceho pod 150 ccm. Ale uznavam, ze jsem zhyckanej 400stovkou.
Naposledy upravil janon dne 03 zář 2008, 13:13, celkově upraveno 1
bylo Honda Lead 100 najeto 40 000 km (ja 12 000)
bylo Yamaha Majesty 400 najeto 206 000 km (ja 136 000)
bylo Honda Silver Wing 600 najeto 110 000 km (ja 92 000)
nyní Yamaha T Max 560 najeto 27 000 km (ja 14000)
Uživatelský avatar
janon

2500+
 
Reputace: 195
Příspěvky: 2745
Registrován: 02 říj 2006, 21:36
Bydliště: Praha


Zpět na Rady před nákupem skútru

 
  • Podobná témata
    Odpovědi
    Zobrazení
    Poslední příspěvek

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Seznam.cz a 15 návštevníků

cron