Tak hned zkraje - spolehlivost by tu mohli vyprávět lidi jako NOVAKA, ten s ní najel myslím přes 70000km... já najel za měsíc 3500km a zásada jest - nezanedbat údržbu - hlavně olej a filtry. To si přečti ve vlákně o SH125 - filtr variátoru, olej, filtr vzduchový. Ten variátorový se vyčistí a vrátí, ten vzduchový se mění celý. V Hondě stojí 400-500kč, tady ho kupuju já za 133kč:
http://aprilia.filipensky.cz/eshop?page=shop.product_details&flypage=flypage.tpl&product_id=2471&category_id=73... olej Castrol X-Tra Evo scooter stojí něco málo přes 200kč a vejde se ho tam přesně litr...
Žárovka - Koupil jsem asi kompromis mezi výkonem a životností - PHILIPS Night Guide Double Life. Je to normální patice H4. Výměna není až tak složitá. Tahle Philipska nemá ostré bílé světlo, ale Bohudíky nažloutlé, jinak bych v dešti neviděl nic. Prostě spokojenost. Link třeba tady:
http://www.eshop-rychle.cz/bezo/eshop/17-1-Zarovky-12V/0/5/334-H4-NG-DOUBLELIFE-12V-60-55W-P43T-B1Ohledně toho, jak to jezdí - to je složitější, ten můj kus byl zajetej nějak jinak než ostatní - jel jsem zatím tachometrových 115km/h. Na osmdesátku to dostanu celkem za chvilku, do kopce jsem ještě nejel pomaleji, než 60km/h, ale to mluvím i o kopcích prudkých, do normálního táhlého kopce není problém udržet 80km/h. Na to, že mám 112kg je to na 125-ku pro mě překvapení. Záleží ale, jak si to člověk zajede. S tímhle co jsem tady mluvil - a že to fakt nešetřím i díky své váze - jsem se pohyboval dlouhodobě přesně na 3l/100km. Nejméně jsem měl 2.7l/100km, nejvíce 3.2l/100km. Myslím, že klidný jezdec s 80-ti kily a s dobře zajetou SH125 musí atakovat 2.5l/100km... ale jinej kus, jinej styl jízdy atd atd...
Obecně ale jde pohodlně udržet cestovní 90-ka. Myslím, že ideánlí rychlost "na pohodu" je u tohoto skůtra mezi 80-90km/h. To si žvejká a má ještě rezervu si přidat.
Jinak barva vínovo-černá je pěkná, tu jsem viděl naživo. Nevím, zda se sem dováží moje kombinace bílá, ta se stoprocentně prodávala v Rakousku. Jo a odkud jsi, pokud jsem nepřehlédl?