inza- Zdarec
..to je otázka přímo na mě

Sice už se chystám do peří, ale ještě jsem zapnul notebook..
------------
Výkon: s Varanem ho nesrovnáš. Prostě za Varana vezmeš a ten letí jak z praku kopec nekopec. Já se po Varanu vozil na TAlpu 650 a to byl šok. Alp byl hodně línej a musel se dosti točit. Ve dvou nemluvím, to jsem si myslel, že půjde do měsíce z domu. Nakonec nešel, protože každá motka má svoje a TransAlp 650 je vynikající motorka. Jen se nesmí srovnávat s Varaderem XL1000 stříkadlo (měl jsem 2005tku). Varan byl kočár a jezdec byl chráněn před nepřízní báječně. A to splňuje i Silvouš. Dokonce mnohem více, protože jsou nohy v suchu a teple. V tom se Varan nepochlapil, protože boty odnáší veškerou vodu od předního kola. Mám na Silvoušoj vysoký plégo, který jsem uřízl a díl použil na deflector. Nekoukáš skrze plégo a zmízí turbulence. Je tu na to téma.
Brzdy bych považoval za výkonem skoro stejné. U Varana taky nejsou nic extra, ale dokážou ho zastavit kdykoliv a u Silvouše je to stejné. Jezdím velmi často ve dvou a ještě jsem neměl problém. V jednom srovnání jsem četl, že vadnou, když je drtíš někde dolů v Alpách, ale s tím nemám zkušenost. Běžný provoz zvládají výborně.
Rychlost: pokud jsi zvyklí jezdit mezi 150ti a 190ti, tak Silvouš nebude to pravé. Jak ale čtu, tak jezdíš jako většina z nás kolem 120ti. Já taky i když na delších silnicích I třídy jezdím okolo 130-150 Km/h. Od nuly do stopadesáti Silvouš v kuse táhne nahoru. Od 140ti do 170ti už neakceleruje jak kameň, ale za plynem jde stále. Nestane se, že bych otočil heftem a nic se nedělo.. Kopce jako je Mohelničák (Mohelnice směr Svitavy) si vyprašuju ke 150ti bez potíží. Dokonce i ve dvou se nic moc nemění a nepocítíš to. To TAlp 650 mi to dal ihned sežrat a málem jsem se uřadil, abych ho udržel v otáčkách.. Mnohem lepší přechod z Varadera je na Silvouše než na Alpa. (znovu upozorňuji, že Alp je výborná motorka) Po celou dobu mezi 0 a 170tkou budeš schovaný pozorovat dění okolo sebe.. Silva jde za plynem, jak dobrman za kusem masa. To ti nejspíše potvrdí každý majitel. A zvuk má origo parádní!

Provoz: poslední dotaz je na provoz. Tak se Silvou nečekám. Stojící kolony aut u křižovatek Tě zajímat nebudou. Ještě se mi nestalo, že bych se neprotáhl.
Závěr: to je hodin, jdu spát..

)
Salut Lípa