Rady a doporučení před nákupem nových i ojetých skútrů
20 čer 2011, 21:36
Zdravím všechny na foru.
Mohli by jste mi prosim poradit? Chci si poridit nejakou 150 Hondu. Mym favoritem je Dylan s 13" kolama, dobrej design a hlavne jsem o nem cetl ze se pekne klopy do zatacek. Jak je na tom SH a PS s 16" kolama? (popr. @150 kterej ma stejnej ram jak Dylan) Jsem zvykly z velkych motorek a chtel bych skutr ktery ma vlastnostma k motorkam co nejbliz. PS i SH uz ale nemaji mezi nohama sloupek a asi i posed mi prijde trochu zidlovitej. Na SH (resp. cinske kopii) jsem par dni jezdil a jizdnima vlastnostma mi prilis nenadchnul. Je na tom Dylan stejne? A jeste chladic ktery maji SH i PS vepredu a odfuk tepleho vzduchu jde na kolena, je to citit? U velkych motorek to byla velmi prijemna zalezitost ale nevim jestli ta mala 150tecka nejake teplo vyprodujuje. Dylan ma bohuzel chladic nekde vespod.
Diky za info i jakekoliv jine postrehy o tehle Hondích 150kach.
Petr
Naposledy upravil
Petrr dne 21 čer 2011, 07:33, celkově upraveno 1
20 čer 2011, 21:58
ahoj , já měl dylana 150, r.v. 03, tedka mám x-maxe 250, dylan měl super zrychlení a spotřebu, super. ale plasty praskají, je tam problém také s pumpou a přívodem paliva, (palivová soustava) to jsem musel vše měnit a opravovat, čistit nádrž atd. jinak honda je honda. Jo a měl omezovač na 106, ve dvou jsem jel na skutrsnuru a parada každej se divil jak fičíme.
21 čer 2011, 08:39
PS má 13 palcová kola. Jednou jsme to nějak porovnávali s Tomášem@125. Tj. rozdíly mezi PS a @.
přínos vidím ve střikování oproti karburátorům. Rozdíl mezi 125ccm a 150ccm jsem nijak výrazně nezaznamenal. S teplým vzduchem od chladiče bych neřekl, že je to topení. spíš bez efektu. A jinak bych sáhl po SH s 16palcovými koly.
Co se týče náklonů u PSka je to zábava a myslím, že to jde velmi slušně
21 čer 2011, 10:11
Díky, něco takovýho jsem chtěl slyšet.
Mě SH nenadchlo. Asi lepe pobírá nerovnosti ale v zatáčkách jsem se to bál naklopit. Na 13" kolech jsem bohužel nejel. Předpokládám že @125, Dylan i PS budou mít jízdní vlastnosti podobné a na zatacky trochu lepsi nez SH (ikdyz PS uz ma zrejme jinej ram).
Výhoda vstřikování je asi jen ve spotřebě ne? Všechny karburatorový Hondy startovali i běžely taky ok.
21 čer 2011, 10:16
Rám je o něco jiný, PS je z nich nejnovější, tak nevím. spotřeba je u PS 3litry, a desetina nebo dvě plus mínus podle spolujezdce nebo stylu jízdy. Jinak oproti hondě @125 budou technice rozdíly minimální
23 čer 2011, 23:23
O topení u SH se nedá nic říct. Mám 192cm a na SH se vejdu v pohodě. SH spotřeba max 3,7L. Jel jsem sním delší dobu po dálnici tachometrových 120km/h (stejně ukazoval i na 600 Hornet). SH super zrychlení 0-50, ale osobně bych už chtěl něco silnějšího 250ccm+.
24 čer 2011, 08:02
Dik za info ja mam 190. O chladici jsem si to myslel, jen jste mi utvrdili v mem nazoru, coz jsem potreboval
. Ja bych taky radejc neco silnejsiho (dva roky jezdim na ER5) ale potrebuju to na dojizdeni do prace 2x 16km, lepsi ochranu proti desti a i spotrebu (ER pod 5l/100nejde). Ale hlavne bydlim v panelaku a nemam kam dat skutr tezsi nez rekneme tech 120Kg. Ono uz tak ho budu tahat do kolarny pres jeden schod. Pred barakem to nemam ani k cemu privazat..
250kovy skutry jsou uz myslim dost tezky a velky. Ale takova 20k vodou chlazena 250da co jezdi za 3 by mi uplne stačila.
martin87d píše:O topení u SH se nedá nic říct. Mám 192cm a na SH se vejdu v pohodě. SH spotřeba max 3,7L. Jel jsem sním delší dobu po dálnici tachometrových 120km/h (stejně ukazoval i na 600 Hornet). SH super zrychlení 0-50, ale osobně bych už chtěl něco silnějšího 250ccm+.