od Mr.Voza » 21 říj 2015, 08:00
Obecně se uvádí, že do výbrusu tenhle motor vydrží 20 tisíc km, pak výbrus a jede se dál. Co jsem čet po fórech a co vím z doslechu, tak klika s ložiskama na sériovým motoru vydrží kolem 40 tisíc, takže při druhým výbrusu bych udělal prevetivně i to. Jinak po koupi samozřejmě zkouknout celej variátor se spojkou, rozebrat, vyčistit, vyměnit opotřebený části - válečky, vodítka, řemen...
Podle mě trochu nevýhoda tohohle motoru je, že když začne týct vodní pumpa, tak se musí kvůli repasu pumpy půlit motor - takže při koupi se na tohle zaměřit - není to neřešitelnej problém, jen je potřeba s tím počítat, kdyby třeba tekla. A z tohohle důvodu dávat do chladiče jenom to, co tam patří - když tam necháš jenom vodu, tak ti orezne hřídelka v pumpě a začne to týct.
Aprilia SR50, Motor Minarelli Horizontal, Klika MFC Racing, Válec Malossi Sport 70ccm, Lauf S6 Pro Replica, Karbec DO19mm BE, klapky MFC Racing, Vário Malossi Multivar, Řemen Polini, Spojka S6 Torque control + Zvon WingCooler, Vodní pumpa S6 SSP