Tak dnes jsem se stal majitelem oné Gilery. A musím říct že se ve mě pere opravdu velké množství pozitivních věcí. Už jenom první usednutí mi sdělovalo že to je o několik tříd propracovanější než číňan. Startování startérem v mžiku, pohodlné a měkké sedlo, vysoká míra vybavení (topení na nohy, pokročilejší přístrojovka, velký prostor pod sedlem) - to jsou věci které jsem u číny nezažil. Opravdový šok přišel až když jsem přidal plyn. První rozjezd jsem vesměs praktikoval tak, jak to bylo nutné u číny a nestačil jsem zírat. Tak živý a výkonný skútr jsem nejen neřídil, ale taky snad ani neviděl (možná to bude tím že většinou potkávám jenom číny). Ovladatelnost, výkon, pohodlí - musím říct že nic lepšího už se snad asi ani sehnat nedá.¨Všechno je do detailu propracované. Na půl plynu se dá jet obcí 60 Km/h bez vážnějších problémů, když za vsí zatáhnu, 70-75 není problém (s protivětrem). S větrem v zádech dala přes 80. Podotýkám že to jsou tacho hodnoty. Mám ale takový malý dotaz na teploměr vody. Když je ohřátá, a projíždím jen tak pomalu na parkovišti, tak ručka vyleze i na druhou čárku. Jak ale jedu rychlejc, tak spadne. Teď k večeru kdy je chladnějc spadla až na C. Znamená to, že dobře chladí nebo je teploměr jenom na ozdobu ?
Tak podle manuálu by to mohl být nedostatek vody. Zítra se podívám na hladinu.