od Mr.Voza » 23 říj 2015, 18:41
nebo to taky muzou bejt sjety valecky ve variatoru, jestli to neni jakoby dira v plynu a priduseni motoru, ale jenom chvili trva, nez to zacne radit a tahnout. jestli uz maj valecky plosky, tak maj vetsi treci odpor a chvili jim trva, nez se po svejch drahach zacnou soupat a otevirat variator. jak jsem psal - udelej takovou pokupni kontolu celyho variatoru, vycisti ho a vymen opotrebeny vecy, taky vycisti a namaz vzduchovej filtr. pak az hrabej do karburatoru. ale jestli je to vsechno origo, tak ten bude nastavenej nejspis dobre. a urcite vymen ten reminek olejovy pumpy, jak jsem psal.
Odesláno z mobilu přes Forum Fiend. Tapatalk už fakt neee!
Aprilia SR50, Motor Minarelli Horizontal, Klika MFC Racing, Válec Malossi Sport 70ccm, Lauf S6 Pro Replica, Karbec DO19mm BE, klapky MFC Racing, Vário Malossi Multivar, Řemen Polini, Spojka S6 Torque control + Zvon WingCooler, Vodní pumpa S6 SSP