Rady a doporučení před nákupem nových i ojetých skútrů
04 úno 2012, 23:51
Zdar chlapy, chci koupit Gileru Runner a rozhoduju se mezi 200 4T a 180 2T. Chci ho na každodenní ježdění. Spotřeba/spolehlivost/apod.
Díky za rady a informace
05 úno 2012, 00:25
Na kazdodenni jezdeni rozhodne 4T - olej, spotreba, vydrz - vse pro 4T.
2T je mrstna mrcha, ale 2T motor nevydrzi tolik a papa
05 úno 2012, 01:03
tak 4t bude skůtr na pohodovy ježdění a bude spolehlivý, bude mít spotřebu kolem 4L/100km atd... 2t to bude pěkně rychlá bestie, bude asi aji mít trochu větší spotřebu ale jestli chceš skůtr pro blbinky tak tohle. Asi bych volil 4T 200vxr nebo tak něco.
05 úno 2012, 13:04
No tak jestli koukas i na spotrebu tak na 2t rovnou zapomen znam kluka co ma ten samej motor v italjetu a kdyz se hodne mirni tak jede za 10l/100km
Ale je pravda ze on na nem ma lauf a karbec.
05 úno 2012, 13:31
10l/100km je asi překlep, ne? To je úspornější i žigulík v zimě...
05 úno 2012, 13:52
No prave ze nejni.
taky jsem po nem pokukoval ale kdyz sem se dozvedel tohle tak me to kapatek odradilo a kupovat 180 4t nema smysl kdyz uz tak tu 200.
05 úno 2012, 14:00
Dom999 píše:No prave ze nejni.
taky jsem po nem pokukoval ale kdyz sem se dozvedel tohle tak me to kapatek odradilo a kupovat 180 4t nema smysl kdyz uz tak tu 200.
180 je 2T, 200 je 4T. Jen pro pořádek.
05 úno 2012, 14:02
Co jsem vyčetl kdysi jinde, kde se diskutovaly tyhle stroje. Pokud nechceš výhledově tunit, tak 2t nemá kromě pár koníků navíc smysl. Pokud vytuníš, pak žere opravdu od 6l a víc. Prostě pokud nejseš tunič, tak dneska je nesmyslný kupovat dvoutakta. Spotřeba, hlavně ten strašnej zvuk, hlídání oleje atd. U té 200ccm si myslím, že výkon je dostatečně slušnej na pěkný poježdění. Pokud nestačí, nevidím důvod přitlačit na kubatuře.
Dvoutakta si dovedu představit tak na nějaký závody, ale na běžný poježdění mi je dneska tento typ motoru jaksi proti srsti.
05 úno 2012, 14:45
Pokud někomu žere 180ccm 2T 10/100 při normální jízdě,tak má něco špatně. Seriovka žere při normální jízdě 4-5 litrů s výfukem a karbem to bude kolem 6ti a když za to veme,tak klidně víc...ale deset při normální jízdě s normálnim nastavenim je nesmysl nebo prostě někde fail....
Maty13 - 180 ccm se vyráběl jak 2T tak 4T...
Jinak souhlas s oldikem.
05 úno 2012, 15:51
Tak ono je lravde ze taky zalezi kdo co bere jak normalni lkidnou jizdu. Ale jemu to jezdi 160. Takze mi ta spotreba nepripada zase tak hrozna.
Akorat jsem zapomel podotknou ze jezdi vetsinou po meste a blizkem okoli zadne dlouhe cesty coz te spotrebe taky moc neprispeje.
05 úno 2012, 15:53
TUNER píše:Pokud někomu žere 180ccm 2T 10/100 při normální jízdě,tak má něco špatně. Seriovka žere při normální jízdě 4-5 litrů s výfukem a karbem to bude kolem 6ti a když za to veme,tak klidně víc...ale deset při normální jízdě s normálnim nastavenim je nesmysl nebo prostě někde fail....
Maty13 - 180 ccm se vyráběl jak 2T tak 4T...
Jinak souhlas s oldikem.
...á tak to sorry, zase jsem o něco chytřejší
05 úno 2012, 18:37
Jinak na co mi je ve městě 180ccm, co jezdí 160km/h. To, že ví, že mu to jede 160km/h a využije to 1x za sezónu a celková úprava mu při 99% jízdy zvýší akorát spotřebu
Děkuji, nehci.
Radši pořídím 300ccm co jede 140km/h a budu lítat za 3,5l bez toho, že budu muset po 10 000km měnit půlku motoru. Ten rozdíl spotřeby ti při dnešních cenách velmi rychle vrátí náklady na pořízení silnější kubatury a to neberu ohled, na kolik takováto úprava 180ccm přijde.
Smysl takovéhoto konání jsem nikdy nepochopil a už do toho asi nedozraju. Tedy kromě pade s omezeným řidičákem a neomezenou peněženkou.
Koupím derbi GP1 250 (teď je někde rambla 250 za slušný peníze), nexuse 300, Aprilku sportcity cube 300 - dostatečně malý skůtry s potřebným výkonem a nemám co řešit. Hlavně nebudou všichni v okruhu 10km ráno vědět, že startuju svůj výkonný, žravý dvoutakt na cestu do práce za spotřebu co má moje auto.
05 úno 2012, 18:43
No jo jenze ta 300 ti nebude jezdit v 50ti po zadnim a tak podobne a hlavne to nejni skutr na bezny jezdeni ale pro radost. A to je velkej rozdil na takovym skutru nez najedes 10 000?
05 úno 2012, 18:47
Však si přečti hned první příspěvek.
Chci ho na každodenní ježdění. Spotřeba/spolehlivost/apod.
Celé vlákno je o tom, že dvoutakt je nesmysl a pokud porovnáváme 4T, tak mezi skůtry v původním dotazu jednoznačně 200ccm. Neumím si představit koupit skůtra na každodenní ježdění se spotřebou auta. Při každodenním ježdění a vývoji cen bezínu by ta radost asi netrvala dlouho.
Prostě bych to uzavřel tak, že původní dotaz jednoznačně vylučuje pořízení dvoutaktu v této kubatuře tak, aby to bylo smysluplné a splňovalo požadavky tazatele.