Rady a doporučení před nákupem nových i ojetých skútrů
05 úno 2012, 19:01
Vsal ja ti ho nenutim jenom pisu svoji zkusennost s 2t kdyby si si pre etl co jsem psal tak.zjistis ze i ja se priklanim k 200 4t
05 úno 2012, 19:19
ona je znát i spotřeba u 125ccm a 300ccm. u PSka jsem jezdil za 3litry ať byla rychlost nebo styl jakýkolikv, u 300ccm tomu tak rozhodně není. Pořád se to s autem srovnat nedá
Já si na 125ccm umím představit město bez problémů, větší motor do měst asi zbytečnost. I když na větší se zvyká rychleji
05 úno 2012, 19:41
Tak tak ja kdyz jsem jezdil na sh300 tak jsem se na spotrebu auta dostal jezdil jsem s ni za 5.5l/100km ale je pravda ze uz i brzdy v jeden okamzik vadly.
05 úno 2012, 20:24
Které auto jezdí po městě za 5,5 l/100km ? A to nikoliv jednu jízdu (to umím s Fabií taky), ale v průměru ?
Runner 200 4T bude jezdit za 3,5-4,5 l/100km což je cca polovina až třetina spotřeby běžných aut po městě.
Větší obsah než 125ccm se občas hodí, protože člověk občas narazí na pitomce, který neunese to, že ho skútr předjel na světlech a po padnutí zelené začne závodit nebo hůře i najíždět na skútr. V takovém případě se hodí mít možnost dotyčného pitomce nechat za sebou. Naštěstí už Runner 200 do zhruba 60km/h mezi auty jen obtížně hledá soupeře, takže většině pitomců už na něm ujet jde.
05 úno 2012, 20:37
To ale nebylo ve meste! To bylo tak 70% mimo mesto 20% dalnice a 10% mesto.
06 úno 2012, 13:20
Asi takhle : 2T je strašně lákavá rychlá mašinka, která nenechá nikoho chladným. Na druhou stranu už je to docela starý, narazit na dobrej kus bude hodně těžký, protože tyhle skútry vystřídaly stovky majitelů a každej kdo to má nebo měl to honil jak psa a pak je třeba sranda číst inzerci tohoto skútru z roku 1999 s najetými 12000 km, to se směju že se pomalu za břicho popadám. Další nevýhodu jsou na dnešní silnice a pohodu obě 13ky kola, přeci jen nový Runner má ve předu 14ku, což na komfortu přidává docela dost a ve měste to mluví za sebe když jedete např. po kočičích hlavách nebo sem tam nějakej hrbolek atd. Se starostí o olej jak tu někdo píše bych se asi tak netrápil, pokud bych věděl, že mám dobře seřízeno a do 2T ho pouze doléváte a nestaráte se případně o nic více, než o řemínek pumpy po určitých kilometrech. V neposlední řadě spotřeba i u zákl. verze neupravované žádným způsobem bude prostě stejně horší než 4T. No a design tohoto skútru už taky není nic moc, v době co vyšel byl asi peckou, ale teďka už ne.
Osobně bych volil ten 4T, je moderní co se týče designu, motor má léta prověřenej (neřikám, že 2T ne ALE.....), když se mu bude dávat co má, vydrží hodně moc a přinese hodně radosti.
06 úno 2012, 20:14
[quote="Jimmy"]Které auto jezdí po městě za 5,5 l/100km ?
Můj Yaris a jeho litrový motor. Když jedu jak pos..kakaný, jezdím do 4,5 po městě(v létě).
Jinak, přes 5 mi žrala moje Aprilia SR 125, takže 180ku 2T nedoporučuju.
07 úno 2012, 12:13
mě 200ka žete ve měste tak 4-5l,ale jezdim jak drak zase a porad semafory,kdybych jel po okreskach,tak určitě 3.5l
09 úno 2012, 20:52
Všem moc díky na rady a názory, jen jsem si potvrdil že 4T bude pro mne lepší. Moje cesta do práce je zhruba 15 km a z toho jen 5 město takže potřebuju aby to i tochu jelo a hlavně málo žralo. Takže volba je jasná.
Ještě jednou díky
26 úno 2012, 23:10
Ahoj, mam 209 postavenou na 180 spodku a dlouhy malossi prevody, takze sice trochu zabijeji dynamiku ale zase tojede rychle, kazdopadne spotebu ma do 4,5 s prehledem, vetsinou spis 4,2l, origo karbec.
jinak cestovni rychlost je tech 120, max je lehce na 150, ale ten podvozek je uz spis nic nez moc v tyhle rychlosti
Podle toho co jsem cetl tak ta 200 jede podobne.
Kazdopadne ty kola na alt runneru nesou zas takova tragedie, da se to, prece jen ty 4T uz nemaji ty USD vidle
Jdi do toho a neboj se toho
26 úno 2012, 23:26
Zase mu tady nepleť hlavu s těma rychlostma a nebo dodej že to jsou tacho hodnoty,ať to někdo neveme vážně
27 úno 2012, 00:00
Nový Runner ukazuje +10 km/h téměř v celém rozsahu. Reálných 120km/h to má v papírech a skutečně to tolik jede. 150 km/h je možné na tachometru Runnera vidět, ale pouze při jízdě z hodně prudkého a dlouhého kopce, možná při použití delší převodů i častěji. Osobně jsem nejvíce viděl 148 km/h, ale motor už v té chvíli točil asi 10 500 ot/min což určitě není vhodné provozovat často
Vzhledem k délce potřebného rozjedu lze této rychlosti dosáhnout snad jenom na dálnici, takže kvalita podvozku v té chvíli nehraje roli. Při té jízdě rovně jsem žádné efekty nepozoroval. Takže je možné dosáhnout na tachometru 150km/h, ale trvá to dost dlouho a chce to vhodné podmínky. Ostatně nad 100km/h už není zrychlení žádné zázračné ani na rovině.
27 úno 2012, 07:37
Ano skutečnejch 120 to opravdu jede,ale ne cestovní rychlostí ale maximálkou. 150 už jen opravdu dle tachometru. Je to podobné jak můj stroj. Stejnej motor,jen 250ka a na tachu jsem taky měl asi 151 ale nikde si nedovolim prezentovat že mi to jezdí 150,protože vim že to je nesmysl na entou a dle GPSky mam maximálku někde kolem 128 km/h a to je také z kopce.
Prostě jde o to,aby si nějakej nováček nepřečetl hele Runner jezdí 150 toho chci a realita bude jiná. Jinak pepasovo Runnera znam a líbí se mi,jen teda to zadní světlo neni muj vkus,ale jinak je to moc hezká decentka.
27 úno 2012, 17:58
Je otázka co to je cestovní rychlost. Když na to přijde tak jsem schopný z Plzně do Prahy nebo naopak držet mého Runnera po většinu cesty v rozmezí 125-135 km, což je reálných 115-125 km/h. Má to ale háček v tom, že tuto rychlost jsem schopen takto držet až po pár minutách až se všechen olej v motoru a v převodovce pořádně prohřeje a tím trochu klesnou vnitřní odpory. Asi bych takto naplno nejel z Prahy do Brna, ale z Prahy do Plzně (cca 80 km) to jde. Ale jet takovouto rychlostí po silnicích 1. a 2. třídy v podstatě není možné, protože jednak než se to na tu rychlost rozjede, tak je skoro další vesnice a navíc se motor nedokáže pořádně prohřát. Takže mimo dálnice bude dosažitelná rychlost o nějakých 10-15 km/h nižší.
27 úno 2012, 20:54
Když pominu to že na dálnici naše stroje,ať už 200 nebo 250 ccm neni to pravé ořechové,tak si nejsem jist zda by jsi i do těch táhlejch kopců udržel skutečnou minimální 115ku. Ale to je jedno,já si pod pojmem cestovní rychlost představuju jízdu kdy jak jezdec tak stroj jede s dostatečnou rezervou,třeba pro další předjetí a to kdekoliv. Ne když jede stroj nadoraz bez další možnosti jakéhokoliv zrychlení. A kdybych to zohlednil jen na tu dálnici,nebál bych se vsadit že s Runnerem průměrnou rychlost 120 km/h neuděláš ani z Prahy do Plzně ani obráceně při držení stroje nadoraz...... nehledě na to že pak už ani o cestovní rychlosti nemůže být řeč,to už je jízda na limitu..možná i kousek za