Já byl na veletrhu a jen tak ze zájmu jsem se tam díval na ty elektro-skůtry a není to zase tak špatná věc. Pokud by to někdo měl fakt jen z důvodu aby se dostal z bodu A do bodu B na nějakou menší vzdálenost a věděl by že na další koníček- skůtr by už neměl čas, tak to zase nemusí bejt tak špatný...ale asi je to vhodný jen do města a né někam na okrsky, tam by šlo o život. Dokonce jsem si jeden projížděl...má to dost výhod i nevýho.. hlavní výhoda jsou skoro nulový provozní náklady...víc peněz asi projede na pneumatikách než na elektřině. Co se mi líbilo bylo, že je to nehlučný - jen elektromotorek, ale bez výfuku to zase vypadá divně. Pak to má zase velkou baterii,místo na věci malý, ale to se dá řešit...místo ukazatele paliva stav baterky - člověk si prej za určitej čas navykne kolik ještě ujede a podle toho přizpůsobí rychlost a styl jízdy...pak to taky dobíjí baterku energií z brždění, což by v tom městě zvýšilo dojezd asi dost...takže pro člověka kterýmu jde o to jen se někam dostat by to mohlo bejt zajímavý, ale ta špatná hlavní věc je podle mě ta, že postupem času ta baterie ztrácí na výkonu jako nabíjecí baterky po nějaké době...
Zatim to u nás moc nejezdí, ale vsaďte se že za pár let se to bude prodávat úplně stejně jako scooty se spalovacím motorem...někde v zemích vycházejícího slunce mají to stejný už i s kapotáží na principu solárních panelů, takže to je taky dost zajímavý...navíc je krize a kdoví jak to bude...za chvilku nebudem tankovat N 91, N95, takový ty Hyper V Power:-), ale bude tam místo pistole asi i zásuvka
Jinak tomu s těma čínama...ten názor na nekvalitu...už znám dost lidí co mají něbo měli čínu a problémy nějaký výjmečný neměli, má to prej nízkou spotřebu..atd atd...
Když vidím sebe jak se mi pořád něco s....... na mým ZNAČKOV7M skůtru italským, tak si čím dál častějc říkám proč jsem nevzal za stejnou cenu novou čínu, že by takový problémy určitě nebyly...
Bylo : Piaggio Hexagon 125 LX 1996, Honda PCX 125 2011, Suzuki GSX-F, Kawasaki Versys 650.
Nyní : Kentoya HAMMER II-i 125