Rady a doporučení před nákupem nových i ojetých skútrů
Odeslat odpověď

09 říj 2008, 10:17

podle toho co chces, by asi bylo nejvhodnejsi mit doma skutry dva :D

09 říj 2008, 10:28

Tak si taky myslim ze to tak dopadne :-)
Aerox na blbnuti a Tmax nebo Madison na cestovani :-)

09 říj 2008, 10:35

[quote=xanta]:-) Nepotrebuji si zvedat sebevedomi chci neco na cem dojedu daleko - na dovolenou. Proto chci neco z MAXI tridy.

Ten elektro skutr je fajn, ale na dovolenou taky nedojede leda po 80km nekde zastavit a poprosit o zasuvku :-D

Narazil jsem na Madison 400 - Máte někdo nejaké zkušenosti s tímto skutrem? Motor? Podvozek? Díly? a již probíraná spotřeba :-)
Se mi líbí nejvíc hned po Tmaxu .....

Díky [/quote]

měl ho Gullwi. drahý díly, já bych šel do Yamahy,lepší servis

09 říj 2008, 11:17

Motor má z buráku 400 takže díly na motoru by měly být stejně drahé jako na buráka,ne? Nedokážu posoudit zda jsou levné nebo drahé, ale když to říkáš...

09 říj 2008, 11:40

z motorom máš pravdu..je hodne podobný B400 v staršej verzií..ale ako mi bolo povedané z motobazaru Hrůšová ktorý sú dealerom,citujem:Malaguti je medzi skútrami to čo Audi medzi autami..čo z toho vyplýva? Posúď sám.. :)

09 říj 2008, 11:44

ja som aj preto kupil majestu sice len 125-ku ale je vseckeho na to plno da sa zohnat vsecko od ruky
kupit burgosa a odide ti jedna oska alebo regler alebo tlmic a platit za to tazke tisice to nemusim zvlast ked mam skutra len na relax povozenie

09 říj 2008, 11:45

[quote=xanta]Motor má z buráku 400 takže díly na motoru by měly být stejně drahé jako na buráka,ne? Nedokážu posoudit zda jsou levné nebo drahé, ale když to říkáš...[/quote]

no zeptej se Gullwiho,ten ho boural :) motoru bych se nebál,ale ty srandy okolo..jinak je to pěknej scoot.

09 říj 2008, 12:50

[quote=Kiwi]to je hroznej sráč a za ty love..... bych byl pořád někde v zásuvce a třikrát do sezony bych kupoval baterku :-DD dělaj na to laďáky?? třeba šustot listí nebo borovej les....[/quote]


Takhle už jsem se dlouho nezasmál !!! :D :D :D :D
Sory za OT, ale nemoh sem si pomoct!

09 říj 2008, 20:30

Madison 400 by asi nebyl špatná volba, podvozek jak závodnička a taky tak tvrdej, jenže cokoli na to sehnat je otázka měsíců (vlastní zkušenost), motor sice vychází z B400, ale je tam dost jinej pajšl, nevím proč to taliáni tak ladili... :rolleyes: Atlantic 500 je super, konečně jsem si ho pořídil, ale je všechno, jen né obratný a plný adrenalinu. Je to, lespoň co do rozměrů, supertank a tak se i chová. :p B400 taky supr, ale ten podvozek, to je bída, klasická stará škola. :thinking: Za lidový love a na převážně městský provoz, bych já šel do X9. Ještě ji mám (sice slabší verzi) ale až na měkký sedlo a horší ochranu před nečasem, musím prohlásit, že very GOOD, lepší scooter podvozek jsem nesedlal. Není to kostitřas a přitom je jistej a přesnej v zatáčkách skoro jak motorka.Díly dostupné a hlavně za polovic než u japonců :p

09 říj 2008, 21:07

oh konecne nekdo uznal X9,ja mel to same co KODlik a byl sem navysost spokojenej,pokud bych nekoupil tedkom silverwinga tak bych sel urcite do X9 500ccm protoze oprevdu sem lepsi scooter co do jizdnich vlastnosti nesedlal,dokonce ani Nexus mi tak nesedl jako X9,opravdu pohodlny stroj s dobrym podvozkem,nikdy jej nebudu zatracovat a vzdy na nej budu vzpominat v dobrem.Co se tyce ochrany pred necasem neni co dodat,silver je cistokrevny cestak se vsim vsudy,piaggio je na tom hure ale porad ne nejhure.Beverly a Nexus sou horsi.

09 říj 2008, 22:57

Díky za cenné rady. Zkuste mi teda ještě někdo říct plusy a mínusy u nexuse? Už vím, že chrana před počasím bude slabá. Co díly? Levnější oprti madisonu? Dostupné? Dá se na tom pocestovat dál jak za kopec?
Naposledy upravil xanta dne 09 říj 2008, 22:59, celkově upraveno 1

09 říj 2008, 23:16

Nexus je určitě nepoužitelnej ve dvou,Kikin s manželkou si koupili každej jednoho B) taktéž je tak pro řidiče kolem 170cm,max. 180cm výšky. jinak bych se s ním nebál ani 10tis.km výlet. Dodací lhůty určitě mnohem bídnější než u japonců. Cenově to bude asi podobný plus minus.

09 říj 2008, 23:16

Pořád ty díly ... to bych neřešil ... při koupi předpokládáš že na tom budeš jezdit a ne spravovat . Takový věci co se opotřebí běžným používáním - řemen , válečky , destičky , kotouče a pneumatiky jsou na kde co zhruba plus mínus stejně drahý ( nebo levný ) , olej taky ... Nevím jak ostatní , ale já na tu spoustu kiláků co jsem najezdil Máně a Burákovi potřeboval fakt jen tento "spotřební" materiál ...

09 říj 2008, 23:26

No tak s batohem plánuji jezdit :-( To me u nexuska mrzí. Kuwa tlačí mě to do X9 pro mě nejméně designově zajímavé....
měřím tak 177cm a batoh do zadu má tak 60kg fakt ji tam nedostanu na dlouhé cesty?

Chápu to tak, že spotřebák na skutru válce, řemen, rozvody - je u všech stejné? Rozdíl v dílech je na ostatních komponentách které se asi moc nekazí pokud se to teda nevyválí.

Já jsem zvyklí z roxe že se na to sežene všechno hned a za pár šlupek
Naposledy upravil xanta dne 09 říj 2008, 23:30, celkově upraveno 1

09 říj 2008, 23:31

ty díly,jak píše MP. Problém nastane obvykle,když sháníš plasty nebo se něco vysype neobvyklýho. ten spotřební matroš dělá i spousta neoriginál firem nebo jsou identický s jinou značkou. S tím batůžkem se podívej na diskusi o Nexu, psali tam tuším,že jsou tam nějak blbě ty stupačky a že batoh sedí nějak moc roznoženě :D
Naposledy upravil Kiwi dne 09 říj 2008, 23:43, celkově upraveno 1
Odeslat odpověď