Derbi Predator - rada před koupí

Rady a doporučení před nákupem nových i ojetých skútrů

Re: Derbi Predator - rada před koupí

Příspěvekod jel.en » 13 dub 2011, 06:51

To Kyblos: Taky mi to nejde do hlavy. Nejdřív si koupíš skútra.Potom dáš do tiningu nehorázný prachy aby si se divil že to žere i trávu kolem silnice. :-( Nejni lepší jít cestou jako jsi šel ty? Nebo koupit něco co "jede" už v základu?
Jsem despota a ignorant...
Jo a taky mi lidi dost často říkají že jsem.... Ehm... Něco co je dolejc pod pupíkem :-D :-p
jel.en

1500+
 
Reputace: 19
Příspěvky: 1928
Registrován: 02 úno 2007, 18:01

Re: Derbi Predator - rada před koupí

Příspěvekod KYBLOS » 13 dub 2011, 07:08

jel.en: No já dal do tuningu taky celkem dost, ale nikdy mi to nežralo 4 - 5 l/100km a hlavně mě to bavilo. Neměl sem noty na big scoota, takže sem nemohl rovnou skočit na vyšší koně, který jedou víc už v základu. :wink:
Minulost: Derbi Atlantis - naj. 38000km, Piaggio X9 500 - naj. 50186 km
Uživatelský avatar
KYBLOS

Moderátor
 
Reputace: 14
Příspěvky: 3324
Registrován: 02 říj 2006, 21:36
Bydliště: Střední Čechy
Skútr / moto: Honda CBF 500
Tuning / úpravy: Kufr, boční brašny, tankvak, držák mobilu, alarm, padáky, vyhřívané gripy Oxford, Ultraseal

Re: Derbi Predator - rada před koupí

Příspěvekod TUNER » 13 dub 2011, 07:13

Někdo to má pro zábavu a na hraní....Já osobně ty lidi chápu,už třeba proto,že jim je 15 a nemůžou jezdit na větší moto...
Za další po přesedlání z upravené F15ky,mi na Leonardu 250 pořád něco chybí. Ta výbušnost dvoutaktu. Takže ono to sice jede tak nějak stejně,maximálku jsem měl na "padesátce" dokonce asi o 5 km/h vyší,ale už prostě nemam čas na stroji pro každodení ježdění tolik času se tomu věnovat,dolaďovat atd. Prostě upravený skútry vyžadujou více péče. Když ten čas byl,bavilo mě to. Ale časy se mění. ........Každopádně mam doma dost dílů na to si postavit druhej motor,kterej bude ještě lepší a občas se vyblbnout na závodní F12ce,kde se nebudu muset držet pravidel pro RACE ;-)
K tématu - Derbi vypadá hodně zachovale. Pokud chceš jezdit jak to je,tak asi ok. Pokud by jsi chtěl dál upravovat,jsou lepší stroje,tohle je takovéj atypickej stroj a moc jich tady nejezdí.
Můj mazel je Škoda 130 - 1,8 T..........ostatní je druhořadý...:-D

Malaguti MAX 250ObrázekPiaggio X9 500ObrázekT-MaxObrázek
Uživatelský avatar
TUNER

2500+
 
Reputace: 202
Příspěvky: 3747
Registrován: 02 říj 2006, 21:36
Bydliště: Plzeň
Skútr / moto: Malaguti F12 50 + 250 - T-Max
Tuning / úpravy: F-12 50 - závoďák na okruhy - Phantom MAX do práce - T-Max pro radost :)

Re: Derbi Predator - rada před koupí

Příspěvekod majer » 13 dub 2011, 12:19

tak tedy Derbi je dnešním dnem můj.....nemám s čím srovnávat nemám nic najeto až něco nalítám písnu co a jak kdyby to zajímalo , jako spotřeba atd .... zatím všem díky ..
Derbi Predator LC 2T
Uživatelský avatar
majer

50+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 50
Registrován: 07 bře 2011, 22:47
Bydliště: Ostrava
Skútr / moto: Derbi Predator LC 50cm
Tuning / úpravy: variator malossi, leo vince ZX....

Re: Derbi Predator - rada před koupí

Příspěvekod jel.en » 13 dub 2011, 12:25

takže gratulace k novému stroji ;-)
Jsem despota a ignorant...
Jo a taky mi lidi dost často říkají že jsem.... Ehm... Něco co je dolejc pod pupíkem :-D :-p
jel.en

1500+
 
Reputace: 19
Příspěvky: 1928
Registrován: 02 úno 2007, 18:01

Re: Derbi Predator - rada před koupí

Příspěvekod majer » 13 dub 2011, 18:57

díky ... jen jsem trochu rozčarován.,,,,, chvilku to jede jako ďas a chvilku to nejede dusí se to, startuje na brnk, volnoběh bezproblémů .... zkusím vymontit svíčku , podívat se v jakém je stavu , původní majitel říká že by tomohlo být benzínem že to skoro 2roky nejezdilo tak snad to bude ok.......
Derbi Predator LC 2T
Uživatelský avatar
majer

50+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 50
Registrován: 07 bře 2011, 22:47
Bydliště: Ostrava
Skútr / moto: Derbi Predator LC 50cm
Tuning / úpravy: variator malossi, leo vince ZX....

Re: Derbi Predator - rada před koupí

Příspěvekod Milo » 13 dub 2011, 19:30

Milo: Těch 4 - 5 l/100km jak píšeš je moc Měl sem Derbi Atlantis, jak starej s motorem fi. Derbi - stejný jako má Predator, jen to bylo AC a ne LC, tak novej s motorem fi. Piaggio. U starýho si to už nepamatuju, ale víc jak 3,5 l/100km to určitě nebylo a u novýho Atlantisu s motorem fi. Piaggio to bylo cca 3 l/100 km a kdybych za to bral tak možná se na těch 3,5l/100km taky dostanu. Ale ten s motorem fi. Piaggio sem předělal na 70ccm a i tak se spotřeba nedostala nad 4l/100km. Bylo to 3,8l/100km. Oba byli samozřejmě karburátor. Nechápu jak někdo dosáhnul toho, že mu scoot žere třeba 5l/100km

Já mám bohužel jiný zkušenosti a poněvadž tuningu nefandím, volil jsem 4takt. Měl jsem dvoutaktní padinu Suzuki Address, jezdila nejmíň za 3,5, ale při svižnější jízdě uměla i 6l. A to v sérii...(měla za to v základu 4,8kW). A 80% lidí, s kterýma jsem mluvil, popisovali u dvoutaktních padesátek podobnou spotřebu... Já už bych dvoutakt rozhodně nechtěl... Když jsem kupoval tu Suzuki, měl jsem v merku i derbinu. Nekoupil jsem jí právě kvůli spotřebě, když mi prodávající řekl, že žere kolem pěti litrů...
Kdo se plazí, nezakopne ;)

Yamaha Majesty 125, skoro 70 000km
dříve Suzuki Address 50 (1997) a babička ve skvělý kondici MZ 150ETZ (1987)

Skútr Klub Ústeckého Kraje - www.skuk.cz

Obrázek
Uživatelský avatar
Milo

250+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 325
Registrován: 27 led 2011, 01:30
Bydliště: Ústí nad Labem
Skútr / moto: yamaha majesty 125 (2002)

Re: Derbi Predator - rada před koupí

Příspěvekod KYBLOS » 13 dub 2011, 20:56

Nevím no, mě takhle nežral ani jeden Atlantis tj. ani motor Derbi, ani motor Piaggio. :roll: Nevím jestli tam ti kterým to tolik žralo měli moc velkou trysku, nebo za to prostě stále berou na plno tzn. maj jinej styl jízdy než já, nebo tam měli open filtry a to nespíš taky něco přidává. Fakt nevím, ale takhle mi opravdu nežrali. :| Tak ale samo chápu, jestli máš takovou zkušenost, je mi jasný, že to nechceš nebo nedoporučíš.
Minulost: Derbi Atlantis - naj. 38000km, Piaggio X9 500 - naj. 50186 km
Uživatelský avatar
KYBLOS

Moderátor
 
Reputace: 14
Příspěvky: 3324
Registrován: 02 říj 2006, 21:36
Bydliště: Střední Čechy
Skútr / moto: Honda CBF 500
Tuning / úpravy: Kufr, boční brašny, tankvak, držák mobilu, alarm, padáky, vyhřívané gripy Oxford, Ultraseal

Re: Derbi Predator - rada před koupí

Příspěvekod majer » 14 dub 2011, 06:59

tak dneska jsem skoro nedojel do práce ......nechce se to rozjet, jsem jel jak na koloběžce ....nechce se tomu do kopce jak se to rozjede nad 50 tak to jede od 60sáti to začne škubat :( ach jo doufám že to nebude jen další pokladnička .....
Derbi Predator LC 2T
Uživatelský avatar
majer

50+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 50
Registrován: 07 bře 2011, 22:47
Bydliště: Ostrava
Skútr / moto: Derbi Predator LC 50cm
Tuning / úpravy: variator malossi, leo vince ZX....

Re: Derbi Predator - rada před koupí

Příspěvekod KYBLOS » 14 dub 2011, 08:15

No neber to zle, ale než si ho koupil, prohlídnul sis ho a hlavně pořádně projel? Přeci nekoupím něco co nejede čistě ne? Nenapadá mě čím to přesně je, páč to je dušení, záběr do určité rychlosti, špatná jízda do kopce atd.. tj. moc věcí najednou :roll: Kdyby šlo o špatnou jízdu do kopce, pak by to mohla být vyměklá kontrastní pružina, pokud to jede po rovince normálně, ale z toho co píšeš, to ani po rovince nejede normálně, takže těžko soudit. Karbec, válečky, ta kontrastka atd..
Minulost: Derbi Atlantis - naj. 38000km, Piaggio X9 500 - naj. 50186 km
Uživatelský avatar
KYBLOS

Moderátor
 
Reputace: 14
Příspěvky: 3324
Registrován: 02 říj 2006, 21:36
Bydliště: Střední Čechy
Skútr / moto: Honda CBF 500
Tuning / úpravy: Kufr, boční brašny, tankvak, držák mobilu, alarm, padáky, vyhřívané gripy Oxford, Ultraseal

Re: Derbi Predator - rada před koupí

Příspěvekod majer » 14 dub 2011, 08:30

no máš pravdu , majitel tvrdil že to je určitě benzínem .... no obávám se že ne dneska zkusím vyndat svíčku, atd a uvidím ....
Derbi Predator LC 2T
Uživatelský avatar
majer

50+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 50
Registrován: 07 bře 2011, 22:47
Bydliště: Ostrava
Skútr / moto: Derbi Predator LC 50cm
Tuning / úpravy: variator malossi, leo vince ZX....

Re: Derbi Predator - rada před koupí

Příspěvekod kralda » 27 úno 2014, 15:09

Nazdar kluci. Chtěl bych koupit manželce Derbi Predátora 50 LC. Problém je v tom že nejede. Paní mi říkala, že ji to při jízdě zakouřilo a pak přestalo jet. Pravdě podobně je to zadřené. Jaké budou náklady na opravu +/-.
Jsem tady nový a za kadou dobrou radu budu vděčný,
Předem všem děkuju
Uživatelský avatar
kralda

10+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 11
Registrován: 27 úno 2014, 14:55
Bydliště: Bojkovice
Skútr / moto: Derbi Predator LC 50 (2T) r.v.2000

Re: Derbi Predator - rada před koupí

Příspěvekod TUNER » 27 úno 2014, 17:46

Záleží zda si to budeš opravovat sám nebo to svěříš servisu. Budeme počítat že zvolíš tu druhou variantu. Pokud to bude tedy opravdu jen přidřené ve válci,můžeš nechat udělat výbrus a koupit jen pístní sadu. To by vyšlo kolem 1000-1500,- + práce daného servisu. Nebo můžeš koupit nový válec,což bude o něco dražší. Důležité je ale vědět proč se to zadřelo a chybu napravit aby už se to neopakovalo. Jen tak se motor nezadře.
Pokud má manželka řidičák na auto,doporučil bych raději skútra o objemu 110-125 ccm který taky může řídit.
Můj mazel je Škoda 130 - 1,8 T..........ostatní je druhořadý...:-D

Malaguti MAX 250ObrázekPiaggio X9 500ObrázekT-MaxObrázek
Uživatelský avatar
TUNER

2500+
 
Reputace: 202
Příspěvky: 3747
Registrován: 02 říj 2006, 21:36
Bydliště: Plzeň
Skútr / moto: Malaguti F12 50 + 250 - T-Max
Tuning / úpravy: F-12 50 - závoďák na okruhy - Phantom MAX do práce - T-Max pro radost :)

Re: Derbi Predator - rada před koupí

Příspěvekod kralda » 27 úno 2014, 19:19

Určitě bych si to dělal doma. Jen je mi záhadou proč to udělal. Jaká je možná příčina. Manželka jezdila maximálně na fechtlovi. Myslím že i tohle by na ni byl divočák.
:P :wink:
Ještě uvažuju na Motorro Desire 50. Taky mim provoz. Nepochopitelně mají stejnou závadu. Za jízdy zdechly. Jenže z Derbi se kouřilo, jak paní psala a Číňan přestal asi zapalovat. Dělá prej všechno, jen nechytá.
Uživatelský avatar
kralda

10+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 11
Registrován: 27 úno 2014, 14:55
Bydliště: Bojkovice
Skútr / moto: Derbi Predator LC 50 (2T) r.v.2000

Re: Derbi Predator - rada před koupí

Příspěvekod TUNER » 28 úno 2014, 00:04

Na čínu rovnou zapomeň.

Pokud je někdo nezkušený jezdec a jezdil na pionýru,tak přece nezáleží na tom jaký má další stroj výkon,ale na tom jak to má daný jezdec v hlavě srovnané a jak hodně kroutí pravou rukou. Seriové padesátky jsou opravdu jen po vesnici,menšim městě,jinak všude jinde budeš brzdou,což zrovna moc bezpečné není. Nějaká hondička se 110 ccm motorem neni žádná divočina,jezdí to za 2,5 litru a mnohem lépe než padesátky. Kolik chceš do skútru investovat. ?
Můj mazel je Škoda 130 - 1,8 T..........ostatní je druhořadý...:-D

Malaguti MAX 250ObrázekPiaggio X9 500ObrázekT-MaxObrázek
Uživatelský avatar
TUNER

2500+
 
Reputace: 202
Příspěvky: 3747
Registrován: 02 říj 2006, 21:36
Bydliště: Plzeň
Skútr / moto: Malaguti F12 50 + 250 - T-Max
Tuning / úpravy: F-12 50 - závoďák na okruhy - Phantom MAX do práce - T-Max pro radost :)

PředchozíDalší

Zpět na Rady před nákupem skútru

 
  • Podobná témata
    Odpovědi
    Zobrazení
    Poslední příspěvek

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 12 návštevníků