08 říj 2009, 13:59
zdravim vespolek vsechny priznivce scootu..potreboval bych poradit s koupí. Mám možnost mít nový skútr Derbi gp1 open, dovezený z německa, měl by to být letošní model, není ještě ani registrovaný, bude mít jenom COC certifikát. Záruka klasická 2 roky, ale musela by se řešit přes konkrétní servis, který by posílal díl do německa k reklamaci. Cena: 54000,-
druhá možnost je ojetý Peugeot Jet Force 50 TSDI v polepech wrc, r. v. 2004, s malou spotřebou (cca 2 litry na 100 km). Upravený variátor (max. Rychlost až 90 km/hod. ). Kupovaná nová v čr, Nikdy nehavarovaná, najeto cca 7 000km. neznám ale technický stav, nevím co bylo vyměňováno a bojím se že mohou časem nastat další investice.Výhodou je že mám kousek od baráku servis peugeot. Cena: 32000,-
Co byste poradili? Docela to spěchá a já nevím co s tím:( Na skútru jsem dříve nejezdil, pořizuju jen na město, na dojíždění do práce. Vlastně nevím jestli se do města nehodí radši ještě nějaký menší skútr, tady tyto mi přijdou na proplétání kolonama už docela robustní na 50ccm.
Ještě dodávám že je možné že bych časem skútr prodával, takže bych i rád volil variantu, kde bych tolik netratil.
09 říj 2009, 23:17
Sel bych do toho Peugeota, jestli hodlas prodavat... 54 000 je dost. Jinak 90 je trosku moc. Tak tech 80 to pojede.
10 říj 2009, 09:58
Souhlasim s Vitasem...taky bych šel do Peugeotu
A robusní na proplétání kolonama mi nepřijdou já se proplétal na 500 a to už docela velký bylo, ale taky to šlo, takže můžeš být v klidu
10 říj 2009, 10:15
To já bych se koukal ještě po něčem jiném....ojetém....
10 říj 2009, 10:36
No ten Peugeot neni novy. Ten stoji novy 60 000. Je to strikacka.
10 říj 2009, 10:41
Vitas píše:No ten Peugeot neni novy. Ten stoji novy 60 000. Je to strikacka.
To já vím.... myslel jsem to, tak že to Peugeota bych nechtěl.... ty prachy je toho na výběr hodně......myslím dobrých ojetin....
10 říj 2009, 11:33
No, kdyz nemas zajem o zadnej velkej tuning, tak je tendle Pazout optimalni. Je bohuzel moc drahej. Zere to 2/100, jede krasne, je peknej a velkej. Todle ma uplne jinej motor nez Speedfight 2, takze no problem.
10 říj 2009, 11:40
no já bych s tím peugeotem žádnej problém neměl,určitě je dobrej.....ale je prostě drahej,tak jsem napsal, že bych se poohlíd po ještě něčem jíném,taky ojetém a taky dobrém,ale levnějším
..... jen to byl můj názor...nemyslel jsem to tak, že je peugeot sr........
Naposledy upravil
KYBLOS dne 25 bře 2013, 03:32, celkově upraveno 2
Důvod: Úprava neslušných výrazů. Citace posledního příspěvku.
10 říj 2009, 11:43
Ta Derbina bude určitě taky suprová,ale ty prachy???? 54 000kč...to je pro mně hroznej ranec...
13 říj 2009, 16:46
ahoj, no o zadnej velkej tuning zajem nemam, ale zase nechci aby to jelo 45
..kazdopadne jak jsi to myslel s tim speedfightem? ty zerou hodne? protoze jsem se koukal prave i po nejakych speedfightech..
Vitas píše:No, kdyz nemas zajem o zadnej velkej tuning, tak je tendle Pazout optimalni. Je bohuzel moc drahej. Zere to 2/100, jede krasne, je peknej a velkej. Todle ma uplne jinej motor nez Speedfight 2, takze no problem.
14 říj 2009, 16:11
no tak je to karbec takze pod 3 nepojedes, ale hlavne jde o to, jak rikaji i nekteri majitele Speedfighta, speedfight je "srdcovka". Motor je hodne nizkootackovy a jede tak 70. Navic predni vidlice se jim moc nepovedla a skutr tahne ke strane. Vlastni zkusenost.
02 pro 2009, 00:50
Ahoj
Já bych šel do Derbi
Koupil jsem zřejmě u stejného prodejce 50ccm GP1 Racing. Myslím že když ho otevřeš tak stejně přjdeš o záruku takže je to ůplně jedno. Akorát sháním nějaký šikovný servis v okolí Zlína,nerad bych ho totiž svěřil nějakému čučkaři. Přece jen nebyl zadarmo
02 pro 2009, 07:43
Z tehle dvou bych sel urcite do Pazouta. Rozdil 22 000 je sakra znat. Jinak za ty prachy by se dala sehnat nejaka ojeta znackova 125. Ta nebude mit s rychlosti problem a spotrebu budes mit take pod 3l.