Rady a doporučení před nákupem nových i ojetých skútrů
Odeslat odpověď

Re: Burgman, Majesty, Xciting, T-Max, Atlantic??Ktery vybrat???

28 lis 2010, 16:28

Jako vidis ted uz to treba vim a uz to bude dalsi vec na rozdohovani... :D

Re: Burgman, Majesty, Xciting, T-Max, Atlantic??Ktery vybrat???

28 lis 2010, 16:28

Tak to srovnani kymca a T-maxe mne fakt pobavilo :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

Re: Burgman, Majesty, Xciting, T-Max, Atlantic??Ktery vybrat???

28 lis 2010, 16:34

Je to marný, jeto marný, je to marný.

Re: Burgman, Majesty, Xciting, T-Max, Atlantic??Ktery vybrat???

28 lis 2010, 17:29

Richijan píše:...300 km za den na pohodlným skútru se dá v pohodě na malým to taky jde, ale .... to sebezapření už nemám a navíc je musím být schopen se 2. den vrátit :wink: a to chci taky v pohodlí, abych byl 3. den schopen jít do práce...
_tmax.gif

To co jsem dal červeně mě opravdu ale opravdu hóóódně pobavilo. Těch 300km se dá bezproblémů ujet se šťouránim v nose (tedy pokud nemáš integrálku ale Jetku) :mrgreen: 200Km je taková malá odpolední vyjížďka po okolí.Jen musí člověk chtít, nestydět se za to na čem jede a cestu si užít.Né jen prachsprostě polikat km. :wink:

Re: Burgman, Majesty, Xciting, T-Max, Atlantic??Ktery vybrat???

28 lis 2010, 19:10

Cim vice se chces dozvedet tim vice je to proti tobe.... tim koncim debatu ahoj...

Re: Burgman, Majesty, Xciting, T-Max, Atlantic??Ktery vybrat???

28 lis 2010, 20:19

tady máš jedno Kymco http://www.motoinzerce.cz/motorky/kymco ... g-500.html, i když v 10000km nové gumy je trochu divný :(

Re: Burgman, Majesty, Xciting, T-Max, Atlantic??Ktery vybrat???

28 lis 2010, 20:41

Hele pokud ti muzu radit, tak se na kazdem svez a pak uvidis, pokud chces jezdit ve dvou, tak bych dnes uz pod 500 nesel a kdyz by to jen trochu slo,tak na cestovani jedine 2V. Charakteristika, dynamika, pruznost, chovani 2V, se neda s jakymkoliv 1V srovnavat. Kdo jednou zkusi 2V, tak v 99% nebude chtit nic jineho. Srovnavat 1V Kymco s 2V T Maxem, je jako srovnavat S 120 s Mercedesem. A tim nemyslim jen motor, ale i podvozek a ram a vsechno ostatni.

Re: Burgman, Majesty, Xciting, T-Max, Atlantic??Ktery vybrat???

28 lis 2010, 21:11

Ciao 8)
:? To jel.en: asi jsi ten můj příspěvek nečetl celý. Hned na začátku uvádím, že mám v háji záda :shock: . Kvůli posazu a tedy pohodlnosti. jsem šel z Runnera na Maxíka (to najdeš i v mých loňských příspěvcích ve vlákně ("Upgrade na pohodlnější skútr", na které odkazuju). Ve městě byl Runner super - ovladatelnější než Max a měl měnší spotřebu. Jakmile jsem ale jel dál, nad 100 km už to nebyl požitek ale trápení jak sedět a nad 150 km utrpení. Takže netvrdím, že malý skútr je špatný, ale jen to, že mě nevyhovoval.
Nic ve zlým, ale když už chceš něčí výroky komentovat, tak když je přečteš, napřed je vstřebej, a teprve pak reaguj. A když, reaguješ, tak komplexně a ne na jednotlivé věty. :wink:
Ublížit někomu je strašně snadné, a i když je to neúmyslné, nemusí to být o nic méně nepříjemné.
:idea: A T-Max je (pro mě) stejně nejlepší :D :!:
:mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
_tmax.gif
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.

Re: Burgman, Majesty, Xciting, T-Max, Atlantic??Ktery vybrat???

28 lis 2010, 21:22

láďo ten xciting nevypadá špatně, ale podle zrcátek je to ještě verze s karburátorem a ta je známá svou větší spotřebou. Výměna pneu nemusí ještě nic znamenat. Sám měním po 11111km :wink: :P

Re: Burgman, Majesty, Xciting, T-Max, Atlantic??Ktery vybrat???

28 lis 2010, 21:23

Richijane ja mel stejne problemy na B400, ktera mela nizky posez coz pro me zada bylo po 100 km utrpeni. Pak jsem presel na B650, tam to bylo jiz lepsi, ale jen do 300 km, pak jsem uz jenom trpel.
Tohle se ale tezko vysvetluje nekomu kdo nema me nebo Tve roky, ale ono to prijde samo :roll: a pak clovek pozna ze uz to neni ono. Ja ujedu i 1000 km, ale uz k tomu musi byt odpovidajici technika. Spis jsem dokazal prejet republiku i na pionyre :mrgreen:

Re: Burgman, Majesty, Xciting, T-Max, Atlantic??Ktery vybrat???

29 lis 2010, 12:20

DavidST píše:Cim vice se chces dozvedet tim vice je to proti tobe.... tim koncim debatu ahoj...


Buď vklidu. Jak už jsem tady psal, tak nedávno sem řešil stejnej problém. Mám projeto X9, Spidermax, starej Burgoš, starej a novej Atlantic, Nexus a karbošovej Tmax, (250 Piaggio) motor Madisona, 400 Majestynu a 500 Beverlynu. Pokud tě zajímají moje postřehy a nemáš ještě vybráno, tak mi napiš SZ.

Re: Burgman, Majesty, Xciting, T-Max, Atlantic??Ktery vybrat???

29 lis 2010, 16:19

Ono ta B650 neni spatne ani vzhledove i motorove muze byt super ale pro me je to uz moc velky ja chci max tak 500 vim ze treba jednou presedlam na vetsi, ale kazdy na necem zacina a kazdy nevi hned vsechno proto se na vse pta aby vedel.... jen me proste mrzi ze tady se clovek chce dozvedet co nejvice at nenaleti nekde v obchode a poradit co by mohlo byt nejlepsi a nebyt tady nekomu na obtiz... Novy B400 uz muze byt dobry stroj i pro cestovani ve dvou a 2V je stim na spotrebe o neco vyse nez 1V??

Re: Burgman, Majesty, Xciting, T-Max, Atlantic??Ktery vybrat???

29 lis 2010, 17:57

Davide, spotreba neni vubec dulezitej uakazatel (tedy rozdil v radu litru), jde i o spotrebak, mne by nevadilo, kdyby muj diesel zral 12 l/100km a pak bych do nej nemusel cpat dalsi prachy za gumy, olej, opravu turba atd....

Takze nekoukej jen po spotrebe, pokud Ti jde o celkovy naklady na provoz

navic, u ojetyho skutru je to vzdy loterie a nedoporucuji ani prehnane duverovat koupi nekomu z ruznych for

Re: Burgman, Majesty, Xciting, T-Max, Atlantic??Ktery vybrat???

29 lis 2010, 19:47

DavidST píše:...2V je stim na spotrebe o neco vyse nez 1V...


Jestli myslis, ze 2V bude zrat o hodne vice, tak si vedle, rozdily tam jsou, ale minimalni. 2V zase nemusis tolik vytacet a ma lepsi prubeh krouticiho momentu a tudiz muze v konecnem souctu zrat +- stejne.Ja bych spotrebu neresil. Treba novy ickovy T Max jezdi za 4-6l a moje ickova Majesty 400 1V jezdi 3,5-5l.

Re: Burgman, Majesty, Xciting, T-Max, Atlantic??Ktery vybrat???

29 lis 2010, 20:07

DAVID ST Já bral při výbětu v potaz i parkovací možnosti - musím se skůtrem projet kolem auta až na konec garáže a zase vycouvat. Řěšil jsem i váhu a manipulaci, protože furt nejezdíš jen rovně s motorem. Koupil jsem nový, nějak prostě nevěřím těm ojetým.
Odeslat odpověď