Rady a doporučení před nákupem nových i ojetých skútrů
08 dub 2012, 21:41
Zdravim Vas pani.
Poprosim Vas poradte mi ktory z horeuvedych skutrov by bol pre mna vhodnejsi z hladiska vykonu,spolahlivosti a nakladov na prevadzku,spotreba ,pravidelna udrzba.
Moja vyska 195 cm,vaha 120 kg.Neviem sa vobec rozhodnut.Oba maju zhodnu cenu cca 550 eur s TP.
Oba su odblokovane.Preco 2T,preco 4T?Aprilia je vodnik,Kymco vzduchac.
Dakujem
08 dub 2012, 22:13
Ahoj, zalezi take dost na tom, kolik ma ta 1999 najeto. jinak pri Tve vaze bude jiste lepsi 2T , jelikoz pri stejnem objemu ma mnohem vetsi dynamiku, která je tady sice doprovázena větší spotřebou, ale jistě ti nabídne lepší pocit z jízdy. Kymco nepatří mezi špatné stroje, dokonce i kvalita je dnes na dobré úrovni, ale 4T motor potřebuje větší obsah, aby mohl táhnout. myslím že si vybíráš ze dvou strojů, které k sobě mají docela daleko. Dravé a hlučné SR vs klidná a tichá Agility
)))))
08 dub 2012, 22:30
Aprilka 30 000 km,Agilitka 8000 km.Naviac ma hneva ze sa nemozem a neviem dopatrat aky to vlastne ma vykon.U Kymco je to jasne [2,6] ale u toho SR som nasiel na webe vykon od 3kw az do 5 kw.
Nejde mi o nejaku super rychlost do kopca,ide o to aby ma to vyviezlo a nenechalo ma to niekde.Byvam v velmi hornatej oblasti,prudke kopce,tiahle stupania.Osobne sa mi viac paci ta Agilitka ,moderny dizajn,uzke kapotaz, idealne na parkovanie v panelakovych pivniciach,vacsie kolesa ale zase na druhej stranke" legendarna Aprilia" ,neviem som na rozpakoch cas bezi a neviem sa rozhodnut a tak som sa obratil aj na Vas.
Dik
08 dub 2012, 22:42
no u te Aprilie u vykonu zalezi na mnoho vecich, jelikoz je to vhodny skutr k tunningu tak se to neda rict jednoznacne kolik muze mit. . na 50ccm je to docela porce km, ale zase zalezi na tom, zda ma originalni valec, nebo uz nejakou repasi ci vymenu... jako vykon mezi tema dvema neporovnavej je neporovnatelny, je pravda ze Kymco ma hezky libivy design a pri 8000km by mel mit i spolehlivost, ale hodne zalezi take na majiteli jak se o to kdo staral. Kymco s Tebou samozřejmě vyjede take cokoliv. Ale jestli bydlíš v kopcích, bude dostávat dost na frak hlavně, když ho budeš mučit do kopce při malé rychlosti bude více hřát jak jet
))) si budes muset urovnat, zda uprednostnujes vykon, nebo design...
09 dub 2012, 00:31
50 ccm jedině 2T...tady neni o čem diskutovat. 4T a tvejch 120 kg by bylo hodně velké utrpení.....
10 dub 2012, 13:56
Zdravim pani.
Ok ,takze 4 tak vravite ze nie!I ked sa mi pacil dizajn aj ten tichucky zvuk.Ale spolieham na Vase odborne znalosti lebo ako som spominal neslo mi vobec o nejaku rychlost a vobec nie o zrychlenie.
Takze pribral som do vyberu
Piagio NRG MC2 rv 1998,vduchac a ako som spominal pred tym aj Aprilia SR 1998 vodnik.
Ktory z tychto dvoch by bol pre mna vhodnejsi k mojej vyske,/aj vahe/ aby som kolenami neprepinal blinkre.aj co sa tyka poruchovosti a nakladov na udrzbu.Nemam v umysle nic tunit.Bude to iba sobotnajsie priblizovadlo a kedze byvam v meste aby to moc nevrestalo a kedze bude parkovat v panelakovej pivnici tak aby nemal moc siroku kapotaz.Budem zdolavat zopar schodov a zopar dveri. Zatial som ich reale vobec nevidel tak tazko mi je podla obrazkov porovnat ktore je vyssia ,sirsia atd.Pozeral som aj v tych porovnavacoch ale kedze su to stare modely udaje boli nepresne a rozdielne.
Dakujem za Vase nazory...
10 dub 2012, 15:48
Když jsem před několika lety vybíral padesátku, dobře jsem se vešel (mám 190cm) na Aprilii SR, ale ještě líp mi vyhovovala Gilera Runner. To je ergonomicky asi největší padesátka. Rozhodně si na vybrané skútry zajdi sednout, bacha na kontakt kolen s řídítky, to je u číňanů typické.
10 dub 2012, 22:27
No uvazoval som aj nad tymto strojom /Gilera runner 50/,paci sa mi aj tu sa o nom hovori len pochvalne a mal by som moznost za 800eciek s TP ale neviem ci je to dobra cena.ma cca 20 000 km rv 2001 len neviem sa rozhodnut udajne vela zeru?
A tak neviem...co mam vybrat...
11 dub 2012, 08:44
no bud si koupis 2 takt co ti pojede 80-90 ale bude zrat 5-6 litru a nebo 4 takt co pojede ( kdyz budes mit stesti ) 60-70 ale porad za 2-3 litry
11 dub 2012, 08:53
S tou spotřebou je to tu tolikrát vyjádřeno přehnaně, že to musím upřesnit aspoň u motoru Piaggio AC 2T 70ccm sem měl spotřebu 3,8l/100km.
Bez úprav tj. 50ccm to bylo 3 a lehce přes tři litry. S jinými motory nemám zkušenost.
11 dub 2012, 08:56
a jezdil jsi s tim 90km/h ?
ja jsem jen nadhodil info z jinych clanku zde a 4 takt jsem mel 72ccm a jezdil jsem za 2,5l / 100km at jsem za to tahal nebo ne
11 dub 2012, 09:00
Pořád a někdy i víc
Jednou mi jiní řekli, že když sme jeli po dálnici, měl sem tam stodeset, ale to už bylo trochu z kopečka no.
11 dub 2012, 09:22
5-6 litrů mi brala dost upravená 70ka a s tou jsem měl maximálku kolem 125 km/h....z kopečka teda...ale 110 km/h dle GPS nebyl problem. Nadruhou stranu vyladěná 50ka co mam na závody,kde je street výfuk a variátor tak jezdim kolem 4 litrů a dle GPS z kopce 93 na brzdě dokonce 97 km/h....ale to je údaj ze závodů,kterej v provozu těžko nasimuluješ - brzda/plyn a počítam že by jezdila v běžnym provozu svižně kolem 3,5 litru. S Ditechem bude jezdit kolem 2,5 litru a každýmu 50 ccm 4T ukáže záda na půl plynu.......
Těch 80-90 málokterá seriovka ve 2T pojede,stejně tak jako 60-70 seriovej 4T....To možná podle tachometru,kterej bude velkej optimista
11 dub 2012, 12:09
2T smrdí a ječí. Kdyby mi bylo 15, asi bych ji bral. Dnes ale jedině 4T.
11 dub 2012, 13:43
Ano,souhlas,ale když 4T,tak od 125 ccm......
V 50 ccm ani náhodou. Myslim že jsem velkej kliďas,ale na to jezdit denně na 50 ccm 4T do práce přes půl Plzně a pak i za,bych neměl nervy )))) Oni ty seriové 2T zase tolik kraválu nedělají,pokud tam neni nějakej laďáček