Rady a doporučení před nákupem nových i ojetých skútrů
Odeslat odpověď

18 pro 2007, 20:56

Tak jo - 1964. Sleduji, že od určitého věku se začíná úspěšně projevovat vzpomínání na léta minulá (a s tím spojený návrat k jedné stopě) nejenom u mě :rolleyes: Plánuji na příští rok ideálně Piaggio X9 500ccm, neboť po letošku prožitém s Burmanem 250 bych chtěl něco, co trošku víc jede. Ne že bych chtěl závodit, ale po špatných zkušenostech s některými plechovkáři holt není zbytí. Konkr. problém bývá s blbci (nelze napsat jinak), kteří se musí přede mě nacpat, i když mám na tacho 90 (nemohu napsat, že i více ;)). Přece nepojedou za skůtrem, že? Jinak Burgman co se týká chování trochu nečitelný a standardní plexi je tragedie, protože veškerý proud vzduchu žene přímo na přilbu, takže byť jezdím v integrální (ortodoxní skútristi prominou), je v ní od cca 80km/h pěkný rachot :mad:. Na motorce nikoliv - proud vzduchu není turbulentní jako za zmiňovaným "úžasným" plexi u Burgmanu. PS: Líbil se mi Nexus, ale jenom do chvíle, než jsem zasednul za řídítka. Pro mě nepohodlný posaz - řídítka nízko a visel jsem na rukou. U supersportu normální, u skútru neodpustitelné.

18 pro 2007, 21:11

A Burgman 400?

18 pro 2007, 21:20

Jo, a málem bych zapoměl: S těmi kabely to myslíte vážně? Není lepší mít OK akumulátor? Mám (už X-té) auto s aut. převodovkou, které pochopitelně také neroztlačím (tedy vlastně roztlačím, ale tím ho nenastartuji :)), ale kabely sebou nevozím. To bych za chvíli také mohl přibalit kanystr s palivem, lepící soupravu na pneu, konektory, nějakou tu izolační pásku, vodu do chladiče, půlku motoru, atd. Dle Murphyho zákonů se stejně něco po.. v noci a na opuštěné lesní cestě. Ruku na srdce: Když píchneme, tak defekt na cestě stejně nespravíme, protože jenom sundat kolo je mnohdy problém, který plochým klíčem 14/17 a jedněmi kombinačkami asi nevyřešíme, že?

18 pro 2007, 21:23

To Mefisto: B 400 je (bohužel) podvozkově identický s B 250. Pohodlný strojek s nepříliš dobrým podvozkem. Prostě vedení stopy není nic moc. I když je vše bez vůlí, stále se to chová tak nějak gumově.

18 pro 2007, 21:42

Kdyz to porovnam jen podle rozmeru tak ta podoba tam neni nejak moc velka, ale ja mluvim o B400 tak K6 a vis,
coz asi bude neco jineho, protoze dnes vyrabena 200 je na jinem podvozku nez 400
Naposledy upravil Mefisto dne 18 pro 2007, 21:44, celkově upraveno 1

28 pro 2007, 22:00

Vratim jse ktomu pichlemu kolu,pred casem jsem koupil takovy sprej ,ktery by mel nafouknout a nouzove utesnit pneumatiku.Mate stim nekdo nejakou zkusenost,funguje to??? 1964 a jezdim na x9 250 EVO

28 pro 2007, 23:31

funguje to z karlových varů do prahy v pohodě jak to bylo dál už nevím to by se musel ozvat dotyčný

29 pro 2007, 13:14

na mojom Hurikanovi to funguje uz od zrazu v Brne, cca 4000 km...

29 pro 2007, 15:28

Tyhle opravny spreje funguji v pohode, mam ho uz nekolik let v kole na aute. Nejakej magor me ho pich sidlem tak ze neslo zalepit, ale sprej to spravil napohodu.
Jen doporucim vozit s sebou (vozim jak ve skutru, tak v aute)
:p
Naposledy upravil Mefisto dne 29 pro 2007, 15:45, celkově upraveno 1

04 úno 2008, 14:22

Ahoj všichni,

vracím se tak trochu k původnímu tématu - jestli si vzpomínáte začalo to jako diskuse Apr500 vs. Evo 400,
že jo? No a pak to trochu uhnulo k věku a pak k roztlačení skútru až jste skončili u síly kabelů na pomocný start
od kolegy se silnější baterkou. S malou vložkou o bezpečnosti provozu - té není nikldy dost.

Jo a na téma " už sis byl prohlídnout si krematorium v Pehřimově" - já se taky vrátil na dvě kola po letech - duben
2007 - leden 2008 s Majesty 250 - 3500 příjemných km, pro letošek jsem posílil na Xciting 500, je mi 42 a taky znovu
začínám, takže jak vidno, život začíná ve 40!!!

Jizdě v jedné stopě zdar a na skútru zvlášť, Tomas.

05 úno 2008, 09:12

Tak ti přejeme hodně štastných návratů domů a až ho trochu pojezdíš,napiš nám sem své zkušenosti.Jo a život začíná narozením ;)

05 úno 2008, 20:51

Hele,Sezemice,jestli se nepletu,hihihi,jak říkal Sam Hawkins.Tak to se ti na draka hnedka přijedu podívat,jen co bude trochu teplejc.Hezké poježdění.Viking
Odeslat odpověď