Tak jo - 1964. Sleduji, že od určitého věku se začíná úspěšně projevovat vzpomínání na léta minulá (a s tím spojený návrat k jedné stopě) nejenom u mě :rolleyes: Plánuji na příští rok ideálně Piaggio X9 500ccm, neboť po letošku prožitém s Burmanem 250 bych chtěl něco, co trošku víc jede. Ne že bych chtěl závodit, ale po špatných zkušenostech s některými plechovkáři holt není zbytí. Konkr. problém bývá s blbci (nelze napsat jinak), kteří se musí přede mě nacpat, i když mám na tacho 90 (nemohu napsat, že i více

). Přece nepojedou za skůtrem, že? Jinak Burgman co se týká chování trochu nečitelný a standardní plexi je tragedie, protože veškerý proud vzduchu žene přímo na přilbu, takže byť jezdím v integrální (ortodoxní skútristi prominou), je v ní od cca 80km/h pěkný rachot

. Na motorce nikoliv - proud vzduchu není turbulentní jako za zmiňovaným "úžasným" plexi u Burgmanu. PS: Líbil se mi Nexus, ale jenom do chvíle, než jsem zasednul za řídítka. Pro mě nepohodlný posaz - řídítka nízko a visel jsem na rukou. U supersportu normální, u skútru neodpustitelné.