Aprilia Atlantic 500/Piagio Evo 400 - který?

Rady a doporučení před nákupem nových i ojetých skútrů

Příspěvekod Rob2 » 18 pro 2007, 20:56

Tak jo - 1964. Sleduji, že od určitého věku se začíná úspěšně projevovat vzpomínání na léta minulá (a s tím spojený návrat k jedné stopě) nejenom u mě :rolleyes: Plánuji na příští rok ideálně Piaggio X9 500ccm, neboť po letošku prožitém s Burmanem 250 bych chtěl něco, co trošku víc jede. Ne že bych chtěl závodit, ale po špatných zkušenostech s některými plechovkáři holt není zbytí. Konkr. problém bývá s blbci (nelze napsat jinak), kteří se musí přede mě nacpat, i když mám na tacho 90 (nemohu napsat, že i více ;)). Přece nepojedou za skůtrem, že? Jinak Burgman co se týká chování trochu nečitelný a standardní plexi je tragedie, protože veškerý proud vzduchu žene přímo na přilbu, takže byť jezdím v integrální (ortodoxní skútristi prominou), je v ní od cca 80km/h pěkný rachot :mad:. Na motorce nikoliv - proud vzduchu není turbulentní jako za zmiňovaným "úžasným" plexi u Burgmanu. PS: Líbil se mi Nexus, ale jenom do chvíle, než jsem zasednul za řídítka. Pro mě nepohodlný posaz - řídítka nízko a visel jsem na rukou. U supersportu normální, u skútru neodpustitelné.
Rob2

25+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 29
Registrován: 29 říj 2007, 17:47

Příspěvekod Mefisto » 18 pro 2007, 21:11

A Burgman 400?
Hyosung SF50 Prima / YAMAHA RACING: variator: HEBO Next Generation, vyfuk: Tecnigas Next R
FJS 600 Silver Wing / new spigle a tourist plexi(urizly) a .............
CBF 1000
Uživatelský avatar
Mefisto

1000+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 1121
Registrován: 15 dub 2007, 19:15
Bydliště: Neco na D1 mezi Prahou a Bratislavou

Příspěvekod Rob2 » 18 pro 2007, 21:20

Jo, a málem bych zapoměl: S těmi kabely to myslíte vážně? Není lepší mít OK akumulátor? Mám (už X-té) auto s aut. převodovkou, které pochopitelně také neroztlačím (tedy vlastně roztlačím, ale tím ho nenastartuji :)), ale kabely sebou nevozím. To bych za chvíli také mohl přibalit kanystr s palivem, lepící soupravu na pneu, konektory, nějakou tu izolační pásku, vodu do chladiče, půlku motoru, atd. Dle Murphyho zákonů se stejně něco po.. v noci a na opuštěné lesní cestě. Ruku na srdce: Když píchneme, tak defekt na cestě stejně nespravíme, protože jenom sundat kolo je mnohdy problém, který plochým klíčem 14/17 a jedněmi kombinačkami asi nevyřešíme, že?
Rob2

25+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 29
Registrován: 29 říj 2007, 17:47

Příspěvekod Rob2 » 18 pro 2007, 21:23

To Mefisto: B 400 je (bohužel) podvozkově identický s B 250. Pohodlný strojek s nepříliš dobrým podvozkem. Prostě vedení stopy není nic moc. I když je vše bez vůlí, stále se to chová tak nějak gumově.
Rob2

25+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 29
Registrován: 29 říj 2007, 17:47

Příspěvekod Mefisto » 18 pro 2007, 21:42

Kdyz to porovnam jen podle rozmeru tak ta podoba tam neni nejak moc velka, ale ja mluvim o B400 tak K6 a vis,
coz asi bude neco jineho, protoze dnes vyrabena 200 je na jinem podvozku nez 400
Naposledy upravil Mefisto dne 18 pro 2007, 21:44, celkově upraveno 1
Hyosung SF50 Prima / YAMAHA RACING: variator: HEBO Next Generation, vyfuk: Tecnigas Next R
FJS 600 Silver Wing / new spigle a tourist plexi(urizly) a .............
CBF 1000
Uživatelský avatar
Mefisto

1000+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 1121
Registrován: 15 dub 2007, 19:15
Bydliště: Neco na D1 mezi Prahou a Bratislavou

Příspěvekod libor x9 » 28 pro 2007, 22:00

Vratim jse ktomu pichlemu kolu,pred casem jsem koupil takovy sprej ,ktery by mel nafouknout a nouzove utesnit pneumatiku.Mate stim nekdo nejakou zkusenost,funguje to??? 1964 a jezdim na x9 250 EVO
libor x9

50+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 57
Registrován: 18 zář 2007, 18:21
Skútr / moto: PIAGGIO X9 250 EVOLUTION
Tuning / úpravy: voltmetr,vyhrivane hefty,xenony,upravene chlazeni

Příspěvekod kraken.99 » 28 pro 2007, 23:31

funguje to z karlových varů do prahy v pohodě jak to bylo dál už nevím to by se musel ozvat dotyčný
tel.777 55 22 12 email:kraken.99@seznam.cz skype:kraken.99
Uživatelský avatar
kraken.99

2500+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 2887
Registrován: 28 dub 2007, 20:41
Bydliště: Chrustenice
Skútr / moto: Suzuki Burgman 650exe 08

Příspěvekod mrokar » 29 pro 2007, 13:14

na mojom Hurikanovi to funguje uz od zrazu v Brne, cca 4000 km...
Keby nieco, na inych forach som aj mPershing...
Obrázek
Uživatelský avatar
mrokar

250+
 
Reputace: 1
Příspěvky: 421
Registrován: 02 říj 2006, 21:36
Bydliště: ZV
Skútr / moto: Burgman AN250

Příspěvekod Mefisto » 29 pro 2007, 15:28

Tyhle opravny spreje funguji v pohode, mam ho uz nekolik let v kole na aute. Nejakej magor me ho pich sidlem tak ze neslo zalepit, ale sprej to spravil napohodu.
Jen doporucim vozit s sebou (vozim jak ve skutru, tak v aute)
:p
Naposledy upravil Mefisto dne 29 pro 2007, 15:45, celkově upraveno 1
Hyosung SF50 Prima / YAMAHA RACING: variator: HEBO Next Generation, vyfuk: Tecnigas Next R
FJS 600 Silver Wing / new spigle a tourist plexi(urizly) a .............
CBF 1000
Uživatelský avatar
Mefisto

1000+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 1121
Registrován: 15 dub 2007, 19:15
Bydliště: Neco na D1 mezi Prahou a Bratislavou

Příspěvekod žandič » 04 úno 2008, 14:22

Ahoj všichni,

vracím se tak trochu k původnímu tématu - jestli si vzpomínáte začalo to jako diskuse Apr500 vs. Evo 400,
že jo? No a pak to trochu uhnulo k věku a pak k roztlačení skútru až jste skončili u síly kabelů na pomocný start
od kolegy se silnější baterkou. S malou vložkou o bezpečnosti provozu - té není nikldy dost.

Jo a na téma " už sis byl prohlídnout si krematorium v Pehřimově" - já se taky vrátil na dvě kola po letech - duben
2007 - leden 2008 s Majesty 250 - 3500 příjemných km, pro letošek jsem posílil na Xciting 500, je mi 42 a taky znovu
začínám, takže jak vidno, život začíná ve 40!!!

Jizdě v jedné stopě zdar a na skútru zvlášť, Tomas.
Tomas, t.č. Xciting 500
Uživatelský avatar
žandič

0+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 3
Registrován: 04 úno 2008, 12:13
Bydliště: Pardubice
Skútr / moto: Xciting 500

Příspěvekod Miroslav Sedlmaier » 05 úno 2008, 09:12

Tak ti přejeme hodně štastných návratů domů a až ho trochu pojezdíš,napiš nám sem své zkušenosti.Jo a život začíná narozením ;)
Uživatelský avatar
Miroslav Sedlmaier

1000+
 
Reputace: 9
Příspěvky: 1015
Registrován: 02 říj 2006, 21:36
Bydliště: Klatovy
Skútr / moto: Klatovy 776 026 101, Burgman 650E K8+B 400 K5 dříve Foresight 250,Pantheon 125

Příspěvekod jirka04 » 05 úno 2008, 20:51

Hele,Sezemice,jestli se nepletu,hihihi,jak říkal Sam Hawkins.Tak to se ti na draka hnedka přijedu podívat,jen co bude trochu teplejc.Hezké poježdění.Viking
jirka04

500+
 
Reputace: 1
Příspěvky: 733
Registrován: 03 čer 2007, 15:24

Předchozí

Zpět na Rady před nákupem skútru

 
  • Podobná témata
    Odpovědi
    Zobrazení
    Poslední příspěvek

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 12 návštevníků