Ahojky přátelé
jak už jsem psal v jednom vláknu, náhodou o tom něco vím a proto:
Čím větší průřez startovacího kabelu tím lépe, protože musíme počítat s tím že akumulátor "zdechne" úplně, nepůjde oživit a tudíž veškerý startovací proud půjde kabely. Jako vodítko by nám mohl sloužit již použitý originální kabel mezi akumulátorem a startérem na tom konkrétním scootu. Jeho průřez by měl být minimálním průřezem startovacích kabelů (raději o stupeň víš).
Propojení akumulátoru s vyžší kapacitou na akumulátor s nižší kapacitou ani jednomu z nich neublýží, pokud jsou oba v pořádku a na stejná provozní napětí (vybití jednoho z nich nevadí). Oba se pouze díky napětovému rozdílu vzájemě podělí o svou energii.
A pozóóór na polaritu, už jsem viděl startovací kabely svítit jako žárovky