od johny_r » 29 lis 2021, 14:05
Čerstvé poznatky ze servisu po 6000.
Hnutá řídítka (řídítka míří jinam než kolo) - může se stát v nějaké větší díře apod. Šroub v hlavě vede oválnou dírou, takže je tam nějaká vůle, kam se může hnout. Většinou stačí za to vzít silou a cuknou to zpátky (což jsem ostatně udělal i já). Neznamená to, že to je povolené a není to nebezpečné.
Teploměr okolní teploty ukazuje blbosti (cca. o 4 °C víc a pomalu reaguje) - víme o tom, neumíme s tí nic udělat. Africa Twin ukazuje ještě větší blbosti (aby to nám s fichtlem nebylo líto).
Vibrace a propad výkonu kolem 6000 rpm (což se samozřejmě pár dnů před návštěvou servisu přestalo téměř projevovat) - těžko říct, ale technik vyčistil a zalakoval spojku (v čem to spočívá, nevím) a Forza jede jak po másle. Jestli při tom vyčistil i vario a čím to vlastně bylo, nevím, ale rozdíl je dramatický.
Zvyšující se spotřeba (na začátku za 2,4, teď za 2,7). Těžko říct, možná jezdím ostřeji, uvidím, co to udělá teď.
Ukazatel spotřeby ukazuje blbosti (cca. o 0,5 l/100 míň). - Víme, ptali jsme se výrobce, jestli s tím jde něco dělat, všichni krčím rameny. Se stim smiř.
Servis v Letech stál cca. 3300, přičemž absolutně nejvyšší částka (2,5k) je seřízení ventilů a s tím související odkapotování všeho a čas na tom strávený. Dá se tomu nějak vyhnout? V záruce asi ne, co?
Díky