od LubošV » 04 led 2022, 08:41
Ten servis jsi si dělal sám, nebo nějaký "erudovaný" garážový specialista, případně nějaká, na trhu déle působící, firma zabývající se opravami skútrů????
Pokud sám, jaké jsi použil válečky, jaké tam byly předtím? To samé řemen a spojka a kde jsi to vše koupil? Při koupi jsi se řídil značkou dílu nebo cenou? Přemýšlíš o řemenici jako zdroji problémů, ale když jsi měnil spojku a kontrastní pružinu, tak jsi snad viděl jestli je řemenice opotřebovaná či jsou na ní drážky.....ne? A co spojkové pružinky, ty jsi měnil též? A použil jsi pružiny (kontrastní i spojkové) stejné barvy? A co variátor? Vyměnil jsi jen válečky, nebo jsi měnil i vodítka variátoru? Určitě jsi ho vyčistil a zkontroloval, zda nemá drážky, včetně pouzder (tam kde jsou válečky) a přítlačného talíře?
Pokud to dělala firma, reklamuj...
Pokud nějaký český bastler, nezbývá nic jiného, než ho vyměnit(pokud jsi nepoucitelny) případně se prevliknout do monterek, plivnout do dlaní, ohnout se ke skútru a pustit se do práce viz výše....