duky5 píše:Pcx je vzduchom chladený? Bol som v tom že je to vodník...
Webka píše:LadoM, "no jisťééé" proto byl skútr vymyšlen. Za chladného počasí nejdříve nastartím skútra a pak se oblíkám, takže vyjíždím již s částečně zahřátým motorem (viz ukazatel teploty chladící kap.). A prostě mu nedávám hned napít. Cca 2km jízdy a je motor zahřátý (viz ukazatel teploty chladící kap.). V zimním období na skútru nejezdím. Mě to stačí v dubnu a říjnu. Několikrát se jsem se vyválel a to vždy za nepřízně počasí, vždy při dobržďování a odbočování, potlučenej jak píšťala, K.O. vazy v koleni jak jsem se to snažil upádlovat. Za nepřízně počasí, vždy jedu defenzivně jinak to ani nejde a to mě moc neba. Tak hodně štěstí.
P.S. Ještě pár týdnů a je to tady i když vychytat pěknou SO/NE.
Webka píše:Já, ale netvrdil, že co ukazuje teploměr to odpovídá zahřátí všech částí mota/auta. A ty máš ukazatel teploty motorového oleje? Standardě se tento ukazatel do vozidel nedodává. Takže pro mne je ukazatel teploty chladící kapaliny to jediné možné vodítko jak je ohřátý motor, samo, né, však ložisko v předním kole nebo převodovka, ta však bývá rychleji zahřátá než motor. A jelikož používám předepsané provozní kapaliny a předepsaný servis, nemám problémy se studenými starty, potažmo s nadměrným opotřebením jednotlivých částí mota/auta.
goes píše:Webka píše:Já, ale netvrdil, že co ukazuje teploměr to odpovídá zahřátí všech částí mota/auta. A ty máš ukazatel teploty motorového oleje? Standardě se tento ukazatel do vozidel nedodává. Takže pro mne je ukazatel teploty chladící kapaliny to jediné možné vodítko jak je ohřátý motor, samo, né, však ložisko v předním kole nebo převodovka, ta však bývá rychleji zahřátá než motor. A jelikož používám předepsané provozní kapaliny a předepsaný servis, nemám problémy se studenými starty, potažmo s nadměrným opotřebením jednotlivých částí mota/auta.
Napr na aute mam jak teplotu oleje tak i pneu nebo i teplotu prevodovky. A mohu te ujistit ze teolota vody byva nahore nejrychleji. Olej vyrazne pomaleji a takova prevodovka se zahriva o tri parniky pomaleji.
Nicmene pointa byla spise v tom ze ridit se teplotou vody ze uz je nahore tak tomu muzu nalozit neni nejrozumenjsi. A pouzivani predepsanych kapalin na tom nic nezmeni.
Na druhou stranu vetsina tech stroju majitele prezije nez se jkaze to opotrebeni...
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 10 návštevníků