Olej v sek. prevode bol uý menený pri prvom servise po 1000 km,podla plánu údržby sa má meniť zasa po nájazde 20 000 km,ozeral som v akom je stave,cez nalievací otvor som vsunul špajdlu,je úplne čistý,na 100% to nie je prevodový olej,ale motorový (podla vône) aj podla plánu údržby tam ide 2 dcl motorového oleja SAE 10w-30 typ SE.
Koncový prevod nemá vysoké nároky na kvalitu oleja,asi preto tam dali takú nízku normu,nič sa nestane,keď sa tam dá olej z lepšími parametrami.mám 2 litre toho Motulu,do motora ide 1,6 l. takže ostane 4 deci na 2 výmeny v tom koncovom prevode.
Tu je rozdelenie podla API-tá norma SE je zastaralá,už sa ani nedá bežne kúpiť.
http://www.olejcentrum.sk/Klasifikacia-API-a7_3.htm