Kymco Downtown 350i

Diskuze o skútrech nějvětších objemů.
PříspěvekTento příspěvek již byl smazán kým adacarp v 20 zář 2019, 15:50.

Re: Kymco Downtown 350i

Příspěvekod josuk » 24 zář 2019, 15:19

jak mi ty mé skútry tak pěkně jezdí a zbylo trochu času na úklid garáže, koukám, že všechny oleje co jsem kdy dával byly 10W-40 a JASO MA-2.
Což prý opravdu, jak píše Vikino, není ideální. JASO je prý norma určená pro motorky s motorem a spojkou v jedné skříni a tyhle oleje neobsahují přísady pro snížení tření... protože jinak by motorkám klouzaly spojky. Automobilové oleje JASO nemají, přísady ano, takže motory běží hladčeji a s nižší spotřebou. Automobilové oleje zase ale prý z různých důvodů nejsou do skútrů vhodné..
Takže ideál do skútra asi JASO MB, ale na JASO MA2 to jezdí taky hezky!! (51tis. +28tis.km) ;-)
Uživatelský avatar
josuk

1000+
 
Reputace: 597
Příspěvky: 1419
Registrován: 14 pro 2012, 10:38
Bydliště: Praha
Skútr / moto: zimní X Max 250 a Honda ADV 350
Tuning / úpravy: na zimu deka a zimní gumy

Re: Kymco Downtown 350i

Příspěvekod duky5 » 24 zář 2019, 17:05

Vidíš, ja dávam automobilový Castrol magnatec, ten jaso naozaj nemá, zato má špecifikáciu predpísanú mojim výrobcom skútra (v dobe kúpy to bol jediný olej spĺňajúci api, všetky skutrové a moto oleje mali nižšie api) a za 64 000 km sa motor nesťažoval.

Asi musím kúpiť vif a k tomu filter z alíka :).
Honda ADV350 Obrázek

Gilera Nexus 500 Obrázek, dlhodoby priemer za cca 77 000 km
Uživatelský avatar
duky5

1000+
 
Reputace: 108
Příspěvky: 1232
Registrován: 27 kvě 2011, 17:33
Bydliště: Bratislava
Skútr / moto: Honda adv350

PříspěvekTento příspěvek již byl smazán kým Winterwolf v 25 zář 2019, 07:37.

PříspěvekTento příspěvek již byl smazán kým Winterwolf v 25 zář 2019, 07:37.

PříspěvekTento příspěvek již byl smazán kým Winterwolf v 25 zář 2019, 07:37.

PříspěvekTento příspěvek již byl smazán kým Winterwolf v 25 zář 2019, 07:37.

PříspěvekTento příspěvek již byl smazán kým Winterwolf v 25 zář 2019, 07:37.

Re: Kymco Downtown 350i

Příspěvekod JardaB » 15 říj 2019, 22:03

Dotaz, vojín Kotas ... měl jsem starý model DT 125 a tam jsem otočil seřízením předpětí rukou raz-dva. Teď mám New DT 350 a mám s tím jakýsi problém. Tím na levé straně otočím seřizovacím prvkem se značnými obtížemi a tlumičem na pravé straně nějak ne. Už vymýšlím nějakou páku s posuvnou smyčkou, abych to udělal snadno a rychle.

Jak to děláte vy ?
JardaB
Kymco New Downtown 350i
Maledictus piscis in tertia aqua.
Uživatelský avatar
JardaB

1500+
 
Reputace: 237
Příspěvky: 1740
Registrován: 17 črc 2015, 14:17
Bydliště: Tábor
Skútr / moto: Kymco Downtown 350
Tuning / úpravy: deflektor z Číny, USB na řidítkách, Maxia 56

Re: Kymco Downtown 350i

Příspěvekod josuk » 16 říj 2019, 07:30

Se zatížením zadního kola se mi to dělá líp. Tzn. Bez stojanu a lehnu na to.
Uživatelský avatar
josuk

1000+
 
Reputace: 597
Příspěvky: 1419
Registrován: 14 pro 2012, 10:38
Bydliště: Praha
Skútr / moto: zimní X Max 250 a Honda ADV 350
Tuning / úpravy: na zimu deka a zimní gumy

Re: Kymco Downtown 350i

Příspěvekod JardaB » 16 říj 2019, 08:06

Zkusím, ale je mi to divné, protože ten kroužek s vlnovitým okrajem bude ještě více zatížen, než jen předpětím odlehčeného kola.
JardaB
Kymco New Downtown 350i
Maledictus piscis in tertia aqua.
Uživatelský avatar
JardaB

1500+
 
Reputace: 237
Příspěvky: 1740
Registrován: 17 črc 2015, 14:17
Bydliště: Tábor
Skútr / moto: Kymco Downtown 350
Tuning / úpravy: deflektor z Číny, USB na řidítkách, Maxia 56

Re: Kymco Downtown 350i

Příspěvekod Dusan14 » 16 říj 2019, 08:49

Ked vyrybca pise 5w 50 tak neviem preco tam chcete liat 5w 40.
Skor napisat vyrobcovi ci by na slovensku nestaci 5w 40.
O API mimimalne co chce vyrobca.

Odoslané z STF-L09 pomocou Tapatalku
Dusan14

1000+
 
Reputace: 35
Příspěvky: 1129
Registrován: 09 bře 2014, 22:42
Skútr / moto: TGB Bullet 125

Re: Kymco Downtown 350i

Příspěvekod xPet » 16 říj 2019, 08:55

Levá strana jde vždy, tam není výfuk a je tak dobrý přístup. Ale na SH jsem to nastavil až klepnutím přes plochý šroubovák. Člověk se nesmí bát do toho pořádně (ale přesně) praštit. Jinak z logiky věci při zatíženém tlumiči to jde ještě hůř.
Spotřeba: Obrázek
xPet

250+
 
Reputace: 51
Příspěvky: 254
Registrován: 14 črc 2016, 13:38
Bydliště: Ostopovice
Skútr / moto: Piaggio Beverly 350 (2012), Honda SH 125 (2015)

Re: Kymco Downtown 350i

Příspěvekod josuk » 16 říj 2019, 09:55

No jo z logiky asi jo, ale na cestě to jinak rukou neudělám, jestli je pružina po nějakém stlačení měkčí...no je to divný..

Edit tak jsem si to pro jízdu na oběd přenastavil..;-) břichem lehnu na sedlo a rukama stlacuju pružinu k sobě abych nezvedal celý skutr nebo od sebe KYMCO a pootočím.. je to stejné u kymca i maxe.. dobré jsou rukavice pracovní protože občas si tam něco skripnu.. kůži..
Stačí centimetr dolů a s kroužkem jde lehce otáčetObrázek
Naposledy upravil josuk dne 16 říj 2019, 12:03, celkově upraveno 3
Uživatelský avatar
josuk

1000+
 
Reputace: 597
Příspěvky: 1419
Registrován: 14 pro 2012, 10:38
Bydliště: Praha
Skútr / moto: zimní X Max 250 a Honda ADV 350
Tuning / úpravy: na zimu deka a zimní gumy

Re: Kymco Downtown 350i

Příspěvekod icask2 » 16 říj 2019, 10:12

Chce to iba viac sily. Pri vyfuku sa to od tepla skor kusne. Mne sa najprv podarilo pohnut opacne a az potom smerom co som chcel. Je to kov na kov.

Odoslané z SM-A202F pomocou Tapatalku
icask2

500+
 
Reputace: 62
Příspěvky: 605
Registrován: 14 črc 2018, 09:39
Skútr / moto: Maxsym400; Kymco Downtown 125 abs

PředchozíDalší

Zpět na Maxi skútry

 
  • Podobná témata
    Odpovědi
    Zobrazení
    Poslední příspěvek

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 15 návštevníků