Chlapi, chlapi, chlapi... Tuším že mám problém, ale nechci předbíhat.
70509465_596717814192487_7596031653072338944_n.jpg
Když jsem tedy oddekloval variátor abych se podíval na kontrastní pružinu, řekl jsem si, že to rovnou všechno vypucuju a vyfoukám kompresorem.
Když jsem se podíval přímo na variátor, všiml jsem si, že tam
mám "vymleté" stěny a to jak od válečků, tak hlavně od
předchozích vodítek, které už měly dost velkou vůli.
70731625_564018517466194_8455277188197908480_n.jpg
Ty stěny mezi vodítky a válečky jsou tedy dost zúžené, a já se ptám.
Je to okamžitě na výměnu, nebo to tak máte běžně?
Předpokládám, že kdyby za jízdy ta stěna praskla,
byl by to asi docela průser, co?
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.